ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Anoixto Kalesma

Παρεμπιπτόντως,

κάτι πολύ χρήσιμο -και κάτι που αμφιβάλλω αν υπάρχει ήδη- είναι ένα μητρώο, μια λίστα όλων των ιστότοπων του δημοσίου. Θα μπορούσε να γίνει μια καταγραφή όλων των ιστότοπων, με κάθε δυνατή πληροφορία, σε τί πλατφόρμα είναι ανεπτυγμένα (ανοιχτή/κλειστή), αν το hosting γίνεται σε ιδιωτικό φορέα ή σε servers του δημοσίου, αν ακολουθούνται τα πρότυπα για την προσβασιμότητα, αν ο ιστότοπος είναι ακόμη ενεργός (πολλές φορές γίνεται ένα site απλώς και μόνο για ένα έργο, για λίγους μήνες και μόνο για τα μάτια του κόσμου, και ομολογώ ότι το έχω κάνει κι εγώ αυτό), κλπ.

Αυτό μου ήρθε βλέποντας μια από τις τελευταίες διαφημίσεις για τη Δυτική Αττική όπου διαφημίζεται ο αντίστοιχος ιστότοπος (http://www.west-att.gr ). Δείτε το και πείτε μου. Λυπάμαι αλλά πρόκειται για προχειροδουλειά, τσαπατσούλικο, με flash και χωρίς ιδιαίτερες πληροφορίες.

Με αυτό το σκεπτικό, ίσως να έπρεπε να υπάρχει ΚΑΤΙ, μια επιτροπή, ένας φορέας ο οποίος θα ελέγχει και θα εγκρίνει ΟΛΟΥΣ τους ιστότοπους του δημοσίου, με βάση κάποια συγκεκριμένα κριτήρια και διαδικασίες. Έτσι θα υπάρχει καταγραφή, κάποιου είδους πιστοποίηση ποιόητας και διαφάνεια. Δεν περιμένω φυσικά ότι θα γίνονται όλα τέλεια, αλλά τουλάχιστον θα γνωρίζει το ίδιο το κράτος -αλλά και εμείς οι ίδιοι- ΠΩΣ και ΠΟΥ ξοδεύονται τα χρήματά μας για όλους αυτούς τους αμέτρητους ιστότοπους.