ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Nick Demou <ndemou [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 15:55:29 +0200
2009/12/22 Apollon Koutlidis <apollon [ at ] planewalk [ dot ] net>:
> [...]
>
> Το ατυχές στην προκείμενη περίπτωση - πάντα κατά την άποψή μου - είναι
> ότι στην προκύρηξη αναφέρεται ρητά συγκεκριμένη έκδοση συγκεκριμένου
> λογισμικού - εν προκειμένω του MS Office αλλά και των MS Windows Vista.
> Ενδεχομένως οι ανάγκες της εν λόγω υπηρεσίας να μην απαιτούν τη χρήση
> του συγκεκριμένου λογισμικού όπως ζητείται - στην οποία περίπτωση όμως
> το πρόβλημα έγκειται στο κείμενο της προκύρηξης και όχι στους λόγους που
> η προσφορά της ΕΠΑΦΟΣ απορρίφθηκε.

όντως αυτό είναι το σοβαρότερο πρόβλημα μαζί με το γεγονός ότι το
δημόσιο (και οι περισσότερες "μεγάλες" ιδιωτικές εταιρείες) έχουν
αυτοεκπαιδευτεί σε συγκεκριμένες οικογένειες λογισμικού.

Είναι γεγονός ότι όταν δεν δίδονται τεχνικές προδιαγραφές με ελάχιστο
κόπο μπορείς να απορρίψεις ακόμα και το office 2003 ως ΜΗ ισοδύναμο
του 2007 πόσο μάλλον το OpenOffice, Koffice κτλ.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS