ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

on 12/22/2009 10:14 PM Stefanos Harhalakis wrote the following:

> Den nomizo oti exei noima mia tetoia syzitisi kai pithanotata oi anthropoi na
> exoyn to dikio toys. Sth xeiroteri periptosi na epanalhfthei o diagonismos kai
> stis prodiagrafes na poyne "Zhteitai logismiko poy na anoigei .doc .docx kai
> .mdb arxeia", opote kai petane ekso to openoffice me th mia. Kai ego an eixa
> mdb arxeia tha ithela kati poy na ta anoigei.
>
> Apo thn empeiria moy (apo th meria toy dimosioy) mporo na po oti ta pragmata
> synithos einai poly pio apla: Kalo einai gia mia etairia, prin kanei mia
> tetoia prosfora, na kanei ena tilefono kai na syzitaei. Etsi, (a) tha
> [...]
Ποιόν πας να δικαιολογήσεις ρε φίλε; Αυτόν που ζητάει PCs των 1000 ευρώ
ανά τεμάχιο για το δημόσιο;
Με τετραπήρυνη cpu και 4gb μνήμης; Μήπως θα τρέχουν oracle server το
καθένα τους  για να κάνουν ένα cluster από 35 Servers;
Η μήπως πας να δικαιολογήσεις την υπουργό που υπογράφει στο χαρτί
απόρριψης του openoffice;
Μήν τρελαθούμε !!!