ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

desktop virtualization

Kostas Boukouvalas wrote [edited]:

> Ως προς το οτι υποβαθμίζει τις επιδόσεις των υπολογιστών: Aπάντησέ μου στο
> εξής: Δύναται να δεσμεύσει ή όχι λιγότερη μνήμη από μια κανονική εγκατάσταση
> Windows η λειτουργία τους από μια εικονική μηχανή; Κοινώς, μειώνεται η
> (ακριβότερη) απαίτηση του 4GB DDR2;
> [...]

βρίσκω την ευκαρία να θέσω το ερώτημα, λοιπόν,
για να μάθω που βρίσκονται τα πράγματα...

έστω (δημόσιος ή μη) φορέας, με Ν θέσεις, που θέλει desktops.
παίζει η λύση virtualization;  συμφέρει;

από πρόχειρες κουβέντες για συγκεκριμένη περίπτωση (Ν=30),
έχω ακούσει τα εξής:

αρχικά κόστη:
- desktop PC υπερ-αρκετό (έως υπερβολικό), κόστος γύρω στα 350-400Ε
- thin client επώνυμα, κόστος... γύρω στα 240E
- σε λύση virt. έχεις φυσικά και το κόστος server(s)
- συν πιθανώς storage ή/και networking

διαχείριση (για virtualized):
- γλυτώνεις το τρέξιμο/φροντίδα των PCs (αν το'χεις ως task)
- έχεις βέβαια τον/τους server(s)

λειτουργικά (για χρήστες virtualized):
- σχεδόν ισοδύναμα
- printers OK
- USB sticks OK
- μεγάφωνα/μικρόφωνα ΟΚ
- δυσκολία (αδύνατο;) για CD/DVD drive

αυτά, off the top of my head...

σχόλια / διορθώσεις / διαφωτίσεις ευπρόσδεκτα!

--
-- zvr --