ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

on 12/22/2009 11:42 PM Faidon Liambotis wrote the following:

> Οι απαιτήσεις σίγουρα δεν είναι καλά διατυπωμένες· το νόημα όμως είναι
> κατανοητό και φυσιολογικό.

Ποιό είναι κατανοητό, το να ζητάς 40.000€ για 35 pcs που θα τρέξουν μια
κωλοaccess;
> Εσύ τι θα πρότεινες όμως σε ένα Υπουργείο που έχει ήδη τεράστια
> εγκατεστημένη βάση με Windows PC και .doc(x), .mdb, Exchange κ.λπ. κλπ.
> παντού;

Θα σου`λεγα τι θα πρότεινα να κάνουν αλλά μας ακούνε πολλοί.
> Όποιος έχει δουλέψει σε τέτοια περιβάλλοντα ξέρει ότι το OO.org δεν
> δουλεύει τόσο καλά. Καλό είναι για interoperability αλλά όχι και για
> παράλληλη ενσωμάτωση σε έναν οργανισμό.

Μια χαρά δουλεύει και συμβατό είναι και υπερκαλύπτει 1000% τις ανάγκες
του δημοσίου.
> Εκτός αν περιμένεις να αλλάξουν *ΟΛΑ* τους τα αρχεία μόνο και μόνο
> επειδή θέλουν να πάρουν 35 υπολογιστές!

Σιγά τα σοβαρά αρχεία της access.
> Σοβαρά, ακούω εναλλακτικές που δεν ξεφεύγουν του κόστους του εν λόγω
> διαγωνισμού. Δεν τις αποκλείω, εγώ όμως δεν μπορώ αν σκεφτώ κάτι.

Αμ δεν ακούς ...

πλοήγηση μηνυμάτων