ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Faidon Liambotis <paravoid [ at ] debian [ dot ] org>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 23:42:16 +0200
Thanasis wrote:

> Πρώτα όμως να εξέταζες και ενδεχομένως να απέρριπτες τις παράλογες
> απαιτήσεις. Και ας μην επαναλαμβάνουμε ποιές είναι αυτές...
Οι απαιτήσεις σίγουρα δεν είναι καλά διατυπωμένες· το νόημα όμως είναι
κατανοητό και φυσιολογικό.

Εσύ τι θα πρότεινες όμως σε ένα Υπουργείο που έχει ήδη τεράστια
εγκατεστημένη βάση με Windows PC και .doc(x), .mdb, Exchange κ.λπ. κλπ.
παντού;

Όποιος έχει δουλέψει σε τέτοια περιβάλλοντα ξέρει ότι το OO.org δεν
δουλεύει τόσο καλά. Καλό είναι για interoperability αλλά όχι και για
παράλληλη ενσωμάτωση σε έναν οργανισμό.

Εκτός αν περιμένεις να αλλάξουν *ΟΛΑ* τους τα αρχεία μόνο και μόνο
επειδή θέλουν να πάρουν 35 υπολογιστές!

Σοβαρά, ακούω εναλλακτικές που δεν ξεφεύγουν του κόστους του εν λόγω
διαγωνισμού. Δεν τις αποκλείω, εγώ όμως δεν μπορώ αν σκεφτώ κάτι.

Φ.