ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Save MySQL

2010/1/2  <mperedim [ at ] ceid [ dot ] upatras [ dot ] gr>:

> Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Με μια Sun που παραπαίει ο Monty ίσως και να
> βγάλει κάποια φράγκα από το MariaDB. Με μια Oracle απλά δεν έχει καμιά
> ελπίδα.

Τα παραπάνω μπορεί να ισχύουν (στην πραγματικότητα, προφανώς και
ισχύουν), αλλά δε αποκλείουν την ύπαρξη ενός καλύτερου σεναρίου για τη
MySQL ή τις DBs γενικότερα.

Απλά πιστεύω ότι τα πράγματα δεν είναι ούτε απλά ούτε άσπρο-μαύρο, και
ο συγκεκριμένος αγώνας δεν είναι μόνο για τη βιωσιμότητα του κώδικα,
αλλά της MySQL σαν έργο, ό,τι και να περιλαμβάνει αυτό (κώδικας,
κοινότητα, trademark, servers, foo). Υπάρχουν μερικά παραδείγματα
έργων που με σωστό leadership έγιναν επιτυχώς forked, αλλά υπάρχουν
πολύ περισσότερα που έμειναν στάσιμα. In other words, άλλο θεωρία κι
άλλο πράξη.

Καλό θέμα για αναλυτικά blog posts, btw..

-δ

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/