ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Παράδειγμα προς μίμηση...

  • Subject: Re: Παράδειγμα προς μίμηση...
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 2 Mar 2010 14:40:43 +0200
On Tuesday 02 March 2010 14:18:19 Alexandros Kosiaris wrote:

> Θα ήθελες να μας πεις με το "κάτι τέτοιο" τι εννοείς;

το κάτι τέτοιο αναφερόταν σ' αυτό που είπες για το ότι "δε θα μπορεί να γίνει
η δουλειά τους στο χωριό όταν πέσει η DSL τους". Αυτά είναι technicalities που
λύνονται σχετικά εύκολα -πχ με redundant DSL link. Πολύ μετά την καταγραφή,
και κατά το σχεδιασμό/υλοποίηση.

> Η απάντησή μου με την ευκαιρία είναι στο "αξίζει τον κόπο να γίνει
> centralization". Πρόσεξε.. δεν είπες "αξίζει να δούμε μήπως είναι εφικτό
> και σκόπιμο και τελικώς κερδοφόρο να γίνει virtualization" με το οποίο
> θα ήμουν σύμφωνος. Κοινώς τα γραπτά σου(τα οποία μένουν) αφήνουν την
> εντύπωση ότι είναι αξίωμα ότι πρέπει να γίνει centralization παντού
> χωρίς εξαιρέσεις. Εάν δεν εννοούσες αυτό μπορείς πάντα να επαναλάβεις
> την προσπαθειά σου και να μας δώσεις να καταλάβουμε καλύτερα.

Για να εξηγήσω τα γραπτά μου γιατί όντως δε μπορώ να αφήνω να εννοηθεί κάτι
άλλο από αυτό που πραγματικά θέλω να εννοήσω, αυτό που θέλω τελικά να πω είναι
το εξής:

Όλες οι υπηρεσίες του δημοσίου μπορούν να καλυφτούν με ένα centralized
σύστημα, και ναι, εννοώ όλες. Και το file service, και το document management,
και το authentication και όλα. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο, ή ότι θα
γίνει σε μια μέρα. Αλλά μπορεί να γίνει, αξίζει τον κόπο από πολλές απόψεις
και το μόνο που θα χρειάζονται στον end-user είναι τα τερματικά -thin/thick
clients. Στα σεμινάρια, οι χρήστες δε θα μαθαίνουν παρωχημένες τεχνολογίες και
άχρηστα λειτουργικά -τα οποία θα πρέπει να τα ξαναμάθουν ούτως ή άλλως με κάθε
νέα έκδοση- αλλά θα μαθαίνουν εφαρμογές, ανεξάρτητες του λειτουργικού,
ανεξάρτητες του hardware και με έμφαση στην λειτουργικότητα. ΑΥΤΟ εννοώ.

> Yawn....

πρόσεχε μη φας καμιά μύγα.

> α) αυτό δεν είναι μόνο της Ελλάδας χαρακτηριστικό

σίγουρα, αλλά πιστεύω ότι είμαστε στην πρώτη τριάδα παγκοσμίως.

> β) Έχουμε καεί τόσες πολλές φορές με το χυλό που πλέον φυσάμε και το
> γιαούρτι. Πιστεύεις ότι έχουμε λοιπόν άδικο όταν εκφράζουμε τις
> αμφιβολίες μας;

Άδικο δεν έχετε, αλλά ας ξεκινούσε κάτι να γίνεται, και μετά ευχαρίστως να
κράζω μαζί σου αν δε γίνεται κάτι σωστά. Σε τελική εγώ δεν αποφάσισα κάτι, ένα
link παρέθεσα, με κάτι που γίνεται στην Αμερική και το οποίο *imho* είναι καλή
ιδέα ΚΑΙ για την Ελλάδα και αμέσως πέσανε τα "ναι αλλά ο server του χωριού;".

> Τώρα άμα σου απαντήσω με ένα
>
> "Ναι το κλασσικό, στην Ελλάδα κάνουμε γενικεύσεις με βάση τις δύο
> περιπτώσεις που έχουμε από κοντά δει" πως θα σου φανεί;

"δύο"? όχι φίλε, είναι περισσότερες από δύο και σε σημαντικότερους χώρους από
το server του χωριού που αναφέραμε. anyway, θα το εκλάβω αδιάφορα. Τα παράπονά
σου σε αυτούς που θα αναλάβουν το συγκεκριμένο εκπόνημα, ΑΝ γίνει ποτέ.

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων