ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

2010/7/2 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:

> Για σενα που λεγεσαι Νικος Αλεξανδρης, ενα σχετικα ευκολο ονομα στον
> δυτικο κοσμο, ειναι ευκολο. Η γενικη περιπτωση δεν ειναι. Ρωτα τον
> Shivahmabrayanan Chandrashekar εαν του αρεσει το mail του και ποσοι το
> εχουν γραψει λαθος. Για να μην αναφερω τον 陳-李 黃. Η λυση των
> subdomains, και εισαγει μια επιπλεον ελευθερη μεταβλητη, και μερικες
> φορες δε μπορει να αντικατοπτριστει εσωτερικα σε ολα τα συστηματα.
>
> Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν λυσεις, λεω οτι δεν ειναι τοσο προφανεις οσο
> φαινονται με την πρωτη ματια, και απαιτουν αρκετα προσεκτικο σχεδιασμο.

Αυτό είναι μόνο ένα μέρος του προβλήματος που αντιμετωπίζουν αυτοί οι
άνθρωποι. Για την Κίνα ξέρω πως από την εποχή της πρώτης οικονομικής
αλλαγής, όσοι έχουν πάρε-δώσε με αγγλόφωνους ή γαλλόφωνους,
χρησιμοποιούν και δεύτερο όνομα π.χ. ένα από τα πο συνηθισμένα είναι
το Tommy και ένα εύκολο επίσης επίθετο π.χ. Wang και λογικά με τα
δεδομένα του κράτους τους, θα το δηλώνουν κιολας ώστε να μην έχουν και
μπλεξίματα με τις αρχές. Επομένως μπορεί κάποιος να συναντήσει πολλούς
Ted Lee ή Tommy Wang στο δρόμο, κάτι που κάνει εξίσου δύσκολο το έργο
της απόκτησης ενός e-mail καθώς πολλοί άνθρωποι έχουν το "ίδιο όνομα".

πλοήγηση μηνυμάτων