From: Nikos Alexandris <nikos [ dot ] alexandris [ at ] uranus [ dot ] uni-freiburg [ dot ] de>
Sender: open-source-bounces [ at ] ellak [ dot ] gr
Date: Fri, 2 Jul 2010 10:00:37
To: <open-source [ at ] ellak [ dot ] gr>
Subject: Re: [Open-source]
 Απορία σχετικά με η-διευθύν
 σεις

On Friday 02 of July 2010 09:22:22 Christos Ricudis wrote:
> Usernames η aliases του ειδους "Kostas.Papadopoulos": Ειναι τοσο
> προσωπικα, που κανουν τον χρηστη να νομιζει οτι εχει και δικαιωματα πανω
> τους. Στη χειροτερη, καταληγεις να σε απειλει ο καθηγηταρας με ΕΔΕ
> επειδη του εδωσες το "Kostas.Papadopoulos-1" οταν καποιος προπτυχιακος
> ειχε ηδη το "Kostas.Papadopoulos". Στην καλυτερη, σκοτωνονται μεταξυ
> τους για το ποιος θα παρει το -1 και ποιος το σκετο. Επισης, πολλες
> φορες ειναι αρκετα δυσκολο να τα πεις σωστα σε καποιον αλλον π.χ. μεσω
> τηλεφωνου.
--%<---

No need for -1 here ( I think).

Διαφορετικά sub-domains. Γι' αυτό νομίζω ότι έχουν τόσα πολλά εδώ. Δύσκολο να
υπάρχει το ίδιο όνομα στο ίδιο ινστιτούτο. Και αν υπάρχει, τότε υπάρχει και το
πατρώνυμο (ή και το μητρώνυμο για τους Ισπανούς π.χ.). Και αν υπάρχει τέτοια
σύμπτωση είμαι σίγουρος ότι οι Γερμανοί θα το έχουν προβλέψει και αυτό.

[Τίποτα δεν είναι στην τύχη εδώ. Ή απλά, οι Γερμανοί δεν πιστεύουν στο
τυχαίο.]

Νίκος