ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 3 Jul 2010 17:32:55 +0300
On Saturday 03 July 2010 15:30:47 Christos Ricudis wrote:
> Οχι, δεν ειστε. Στην πραγματικοτητα μαλλον δεν εχετε δει μηχανογραφικο
> εργο ουτε με κυαλια για να γνωριζετε τι και πως και αν και με ποσο
> μπορει να υλοποιηθει. (και μην ξανακουσω για την "εμπειρια της Γερμανιας
> / Βραζιλιας / Τατζικισταν", αν σας ζητουσαν να το κανετε εσεις τι θα
> κανατε, θα φωναζατε τους γερμανους και τους βραζιλιανους;).

Χρήστο,

Γιατί αντιδράς έτσι; Διάβασα την προκήρυξη και στ' αλήθεια δεν υπάρχει κάτι
που να "απαιτεί" τη χρήση κλειστού λογισμικού και ειδικά Windows 7 κλπ κλπ.
Οπότε γιατί είναι κακό αυτό που έκανε ο Greeklug?

Δεν ξέρω αν έχουν δει τα παιδιά προκηρύξεις -αν και το πιστεύω-, αλλά εσύ που
έχεις -προφανώς κατά τα λεγόμενά σου- σου φαίνεται τόσο παράξενο να υπάρχουν
φωτογραφικές απαιτήσεις σε λογισμικό και υλικό; Μάλλον ο κανόνας είναι παρά η
εξαίρεση. Προσωπικά έχω δει -και έχω συμμετέχει- και η προκήρυξη ήταν
φωτογραφική ακόμη ΚΑΙ για ελ/λακ έργο -δηλ. ζητούσε *συγκεκριμένο* λογισμικό
ελ/λακ, όχι ένα λογισμικό *τύπου Χ ή αντίστοιχο. Υπάρχουν δύο πλευρές σε κάθε
νόμισμα. Η διαφορά είναι ότι το νόμισμα είναι κάλπικο και η μία πλευρά
εμφανίζεται με συχνότητα 95% και η άλλη με 5% :)

Ομολογώ ότι μου αρέσει ο αντικομφορμιστικός τρόπος που γράφεις αλλά μερικές
φορές έχεις άδικο και το χειρότερο υποτιμάς τη θέση και τις γνώσεις του άλλου.

> Οποτε καλυτερα οι διαφημιστικες ανακοινωσεις σας να γκρινιαζουν απλα για
> γενικοτητες περι ελευθεριας και ανταγωνισμου, και αφηστε τα "πως" για
> τους πιθανους αναδοχους που θα ηθελαν να υλοποιησουν το εργο με χρηση
> ανοιχτου λογισμικου και νιωθουν θιγμενοι απο τους ορους.
>
> Πουντοι;

Προσωπικά, ελπίζω ότι οι υπάρχοντες σύλλογοι θα αποκτήσουν και ρόλο αναδόχου
κάποια στιγμή και θα κάνουν πράξη αυτό που γίνεται στο εξωτερικό. Δηλαδή, να
αναλάβουν με τιμές κόστους -και χωρίς κέρδος αφού δεν είναι εταιρείες- να
υλοποιήσουν κάποιο έργο, έστω και μόνο για να αποδείξουν ότι γίνεται. Ή _έστω_
να δράσουν ως σύμβουλοι σε κάποια εταιρεία -Πριν αρχίσετε να αντιδράτε σε
αυτό, έχω παραδείγματα απ' το εξωτερικό, οπότε γίνεται. Αλλά αυτό είναι άλλο
θέμα συζήτησης.

Κώστας