ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp
  • From: Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 03 Jul 2010 23:28:56 +0300
, Konstantinos Margaritis wrote:
Οποτε καλυτερα οι διαφημιστικες ανακοινωσεις σας να γκρινιαζουν απλα για
γενικοτητες περι ελευθεριας και ανταγωνισμου, και αφηστε τα "πως" για
τους πιθανους αναδοχους που θα ηθελαν να υλοποιησουν το εργο με χρηση
ανοιχτου λογισμικου και νιωθουν θιγμενοι απο τους ορους.

Πουντοι;
Προσωπικά, ελπίζω ότι οι υπάρχοντες σύλλογοι θα αποκτήσουν και ρόλο αναδόχου
κάποια στιγμή και θα κάνουν πράξη αυτό που γίνεται στο εξωτερικό. Δηλαδή, να
αναλάβουν με τιμές κόστους -και χωρίς κέρδος αφού δεν είναι εταιρείες- να
υλοποιήσουν κάποιο έργο, έστω και μόνο για να αποδείξουν ότι γίνεται. Ή _έστω_
να δράσουν ως σύμβουλοι σε κάποια εταιρεία

Το δευτερο, μακαρι να γινει, το ευχομαι.

Το πρωτο, σε καμμια περιπτωση.

Τα εργα δεν αναλαμβανονται για να αποδειξουμε ποσο αγαπαμε μια συγκεκριμενη τεχνολογια λογισμικου. Τα εργα αναλαμβανονται για να υλοποιηθει κατι συγκεκριμενο, με συγκεκριμενες υποχρεωσεις, και το κερδος ειναι ο μηχανισμος εξασφαλισης της υποχρεωσης (η ρητρα ειναι ο μηχανισμος εξαναγκασμου στην υποχρεωση, για να καλυφθει η περιπτωση καποιος να μην καταλαβε το ανεκδοτο).

Με αλλα λογια, αν εσυ μου πεις "θελω να μου κανεις αυτο", και σου πω "θα στο κανω αν μου δωσεις Χ ευρω", πεις "συμφωνει, παρτα", και εγω δε στο κανω, εσυ και τα Χ ευρω θα μου ζητησεις πισω, και στα δικαστηρια θα με τρεχεις για να παρεις παραπανω με τις ρητρες λογω βλαβης.

Αν ομως εγω σου πω "θα στο κανω τζαμπα", και αυριο γυρισω με αδεια χερια και σου πω "Αχ! Τι κριμα! Δεν τα καταφερα!", εσυ θα παρεις ενα απο εκεινα με τις τριχες.

Θελετε open source εργα; Πιεστε τους εργοληπτες και μαθετε τους οτι ειναι προς το συμφερον τους. Αν ξερεις να το κανεις καλα, μπορει και να μη σου πουν "δε μας παρατας, τη δουλεια μας θα μας μαθεις;"