ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ = =?UTF-8?B?P3V0Zi

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ = =?UTF-8?B?P3V0Zi
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 11:35:06 +0300
On Saturday 03 July 2010 23:28:56 Christos Ricudis wrote:
> Το δευτερο, μακαρι να γινει, το ευχομαι.
>
> Το πρωτο, σε καμμια περιπτωση.
>
> Τα εργα δεν αναλαμβανονται για να αποδειξουμε ποσο αγαπαμε μια
> συγκεκριμενη τεχνολογια λογισμικου. Τα εργα αναλαμβανονται για να
> υλοποιηθει κατι συγκεκριμενο, με συγκεκριμενες υποχρεωσεις, και το
> κερδος ειναι ο μηχανισμος εξασφαλισης της υποχρεωσης (η ρητρα ειναι ο
> μηχανισμος εξαναγκασμου στην υποχρεωση, για να καλυφθει η περιπτωση
> καποιος να μην καταλαβε το ανεκδοτο).

Ναι, έχεις δίκιο, δεν εννοούσα να το κάνουν μόνο "για το γαμώτο", αλλά
κατάρχάς θα αποδείκνυε έτσι -ο Χ σύλλογος- ότι όχι μόνο ξέρει να μιλάει γι'
αυτό αλλά ξέρει και στην πράξη -η αγγλική παροιμία "put your foot where your
mouth is" ταιριάζει γάντι.

> Αν ομως εγω σου πω "θα στο κανω τζαμπα", και αυριο γυρισω με αδεια χερια
> και σου πω "Αχ! Τι κριμα! Δεν τα καταφερα!", εσυ θα παρεις ενα απο
> εκεινα με τις τριχες.

Όχι, τσάμπα, σε τιμή κόστους, πάλι κάποιος θα πρέπει να πληρωθεί να κάνει τη
δουλειά -ίσως κάποια μέλη του συλλόγου. Απλά θα υπολογιστεί μόνο το κόστος
υλοποίησης χωρίς το καπέλο 50% που βάζουν οι περισσότερες εταιρείες ως το
περιθώριο κέρδους.

> Θελετε open source εργα; Πιεστε τους εργοληπτες και μαθετε τους οτι
> ειναι προς το συμφερον τους. Αν ξερεις να το κανεις καλα, μπορει και να
> μη σου πουν "δε μας παρατας, τη δουλεια μας θα μας μαθεις;"

Ναι, οι εργολήπτες ξέρουν πολύ καλά ότι υπάρχει το ελ/λακ -ή μάλλον το Linux-
και ότι είναι πιο οικονομικές οι λύσεις, αλλά το πρώτο πράγμα που ρωτάνε είναι
-ναι αλλά ποιος θα μου κάνει τη δουλειά, εμείς δεν έχουμε προσωπικό με γνώσεις
σε Linux. Εκεί πρέπει να έρθει κάποιος -σύλλογος;- και να προσφέρει υπηρεσίες
consulting και training σε εταιρείες για Linux και ελ/λακ. Πιστεύω ότι και θα
προωθούσε την τεχνολογία, αλλά και θα πρόσφερε και έσοδα στον σύλλογο για να
κάνει περισσότερα πράγματα.

Δεν είναι εύκολο, είναι μάλλον πολύ δύσκολο.

Κώστας