ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩ =?utf-8?b?zp3Omc6jzp
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 11:35:13 +0300
On Sunday 04 July 2010 01:56:06 Christos Ricudis wrote:

> Σε τετοια εργα, το κοστος των αδειων λογισμικου ειναι γυρω στο 12-15%
> του προυπολογισμου, σε τιμες λιανικης. Ο VAR δεν αγοραζει σε τιμες
> λιανικης, και παιζουν και εκπτωσεις, οποτε βγαινει γυρω στο 10%. Θα
> προτιμουσα να δωσω το 10% του προυπολογισμου μου για software, παρα να
> κινδυνεψω να μου το υλοποιησει με open source κανενας Τσαμπολωφ.

Δεν έχεις δίκιο, δεν είναι όλα τα έργα έτσι. Παράδειγμα, σε έργο για σχολικά
εργαστήρια σε επίπεδο νομού, με χρήση λύσης Citrix -η οποία απαιτεί per-seat
άδειες- το κόστος _μόνο_ για τις άδειες ανερχόταν κάπου στο 1,5 εκ. ευρώ!!!
Γι' αυτό το λόγο αν και ήταν η καλύτερη λύση από όλες -MS terminal services,
Sun Rays, Ubuntu LTSP, Debian-EDU, κλπ- από άποψη απόδοσης -έχουν εξαιρετικά
υψηλή συμπίεση στη μεταφορά δεδομένων και παίζουν όλα, ήχος, local usb κλπ-
παρατήσαν την ιδέα λόγω κόστους. Έχω την εντύπωση ότι πήγαν σε Ubuntu LTSP
αλλά μπορεί να κάνω λάθος. Το σίγουρο είναι ότι παρατήσαν τις εμπορικές
λύσεις.

Υπάρχουν έργα στα οποία οι άδειες λογισμικού είναι πολύ πάνω από το 10%.

Κώστας