ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”

  • Subject: Re: Δημόσια Παρέμβαση - Καταγγελία για τη “ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ : ΔΣΗΕ - 02/2010”
  • From: Thanasis <thanasis [ at ] asyr [ dot ] hopto [ dot ] org>
  • Date: Sat, 03 Jul 2010 18:13:36 +0300
 on 07/03/2010 03:30 PM Christos Ricudis wrote the following:

> Οχι, δεν ειστε. Στην πραγματικοτητα μαλλον δεν εχετε δει μηχανογραφικο
> εργο ουτε με κυαλια για να γνωριζετε τι και πως και αν και με ποσο
> μπορει να υλοποιηθει. (και μην ξανακουσω για την "εμπειρια της Γερμανιας
> / Βραζιλιας / Τατζικισταν", αν σας ζητουσαν να το κανετε εσεις τι θα
> κανατε, θα φωναζατε τους γερμανους και τους βραζιλιανους;).
Πρέπει να είμαστε πάντα ουραγοί;
Μπορεί μια open source υλοποίηση να κοστίσει περισσότερο σε πρώτη
προσέγγιση, αλλά παρ`όλα αυτά πρέπει να γίνει και μακροχρόνια θα
αποδόσει και θα αποσβέσει το κόστος.
Αυτό είναι γνωστό και μάλιστα, η ΓΓΠΣ το έχει διαπιστώσει και αποδεχθεί
σε όλα όσα συνέδρια κλπ έχει οργανώσει ή ίδια ή έχει συμμετάσχει και στα
οποία έτυχε να έχω παρευρεθεί. Έτσι δηλώνει τουλάχιστον ... Τώρα, τί από
αυτά, που δηλώνει, θα υλοποιήσει ...