ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

> Δε με καταλαβες (και δε με καταλαβες με κλασσικα ελληναραδικο τροπο).
>
> Θα στο αντιστρεψω μπας και το καταλαβεις.
>
> Το προβλημα μου δεν ειναι το αν και το γιατι ο Α η ο Β συμμετεχει σε μια
> λιστα, καλα κανουν οι ανθρωποι και συμμετεχουν, και προσωπικα χαιρομαι
> απιστευτα που υπαρχει επιτελους μια διαχυση εμπειριας και γνωσης που
> αφορα το open source μεσα στον κρατικο μηχανισμο, και που αυτη η διαχυση
> με τον ενα η τον αλλο τροπο λειτουργει και παραγει καποια θετικα
> αποτελεσματα για ολους μας.
>
> Το προβλημα μου ειναι καποιοι που ως συμπεριφορες μου θυμιζουν εντονα
> [...]

Ωστόσο, δεν κατανοώ πως υποτιμητικές αναφορές (συνήθως ή αρχικά ασυνόδευτες
από λόγους που να την υποστηρίζουν και, συχνότατα, χωρίς αποδείξεις που να τις
επιβεβαιώνουν) σε πρόσωπα που δε γνωρίζει κανείς πραγματικά (έτσι τουλάχιστον
δια-φαίνεται συχνά σε λεκτικές αντιπαράθεσεις που λαμβάνουν χώρα σε δημόσια
προσβάσιμες λίστες), μπορεί να λειτουργήσουν θετικά και να συνδράμουν σε
περισσότερα θετικά αποτελέσματα για όλους.

Αντίθετα, συνήθως εμποδίζουν να γίνει διάλογος και συχνά, αν όχι πάντα,
λειτουργούν διασπαστικά. Μήπως πρέπει να στοχεύουμε περισσότερο τις
συμπεριφορές;

(
Μπορεί κάποιοι παραδοσιακοί επαρχιώτες με την ευπιστία ή την πρόσκαιρη
ιδιοτέλειά τους συχνά να μην βοηθάνε στο να αλλάξει το κατεστημένο προς το
συμφέρον όλων. Δεν είναι όμως οι σχεδιαστές του (κατεστημένου) - φύσει
αδύνατο. Πιο συχνά, κάποιοι της αστικής υπεροψίας καθημερινά _δουλεύουν_
αποκλειστικά για την συντήρηση και τη "βελτίωσή" του.
)

Νίκος