ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: Zaharioudakis Nikos <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 20:19:08 +0300
Αγαπητοί όλοι,

Όλα τα θέματα στο τέλος είναι πολιτικά, δεν αντιλέγω.
Άλλο ένα thread που δείτε απο που ξεκίνησε και ποια τροπή έχει πάρει.
Με το open source αυτό που πρέπει να έχει ο καθένας στο μυαλό του, είναι ότι τελικά ο τελικός καταναλωτής έχει επιλογή. Αυτός ο ανταγωνισμός θα φέρει αργά η γρήγορα τα αποτελέσματά του, είτε σε επίπεδο κόστους, είτε σε επίπεδο λειτουργιών. Τα παραδείγματα τα βλέπετε όλοι σας. Στους δύσκολους καιρούς που περνάμε σίγουρα είναι μια πολύ σοβαρή εναλλακτική.
Κάποιοι από τους πελάτες μου το εμπιστεύτηκαν από ανάγκη σε κάποιες από τις λειτουργίες τους αν και το σνόμπαραν και τώρα δεν το αλλάζουν. Αλλά και αντιπστροφα. Σε κάποιους άλλους δεν κατάφερε να στεριώσει γιατί απλά δεν θέλανε.  Τα "συμφέροντά" τους βαράνε προς άλλες κατευθύνσεις.
Όλα είναι θέμα επιλογών. Αρκεί ο τελικός πελάτης να έχει επιλογές.

Κάποτε σε συναντήσεις έλεγες την λέξη Linux και σε κοίταγαν σαν εξωγήινο. Σήμερα ΌΛΟΙ λίγο πολύ το έχουν ακούσει και τους ενδιαφέρει και ας μην το έχουν πιάσει στην ζωή τους.
Αυτοί που πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι εμείς που λέμε ότι το αγαπάμε και το πιστεύουμε είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε πετυχημένες δουλειές και να τις επικοινωνούμε / διαφημίζουμε σε κάθε ευκαιρία.
Αυτό που πραγματικά λείπει και τρομάζει τον τελικό πελάτη είναι ότι δεν έχει αρκετή γνώση/εκπαίδευση και το φοβάται. Αυτό έχουμε μπροστά μας.

Και τώρα ας αλλάξουμε θέμα.
Ποιος πιστεύει ότι η Γερμανία πάει για τελικό ;   :-)

Zaharioudakis Nikos, RHCX RHCI
RHCE VCP VCI
on the move using iPhone
+30 6947204063