ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

  • Subject: Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις
  • From: Diomidis Spinellis <dds [ at ] aueb [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 05 Jul 2010 15:16:20 +0300
Christos Ricudis wrote:
, Καταραμένο Αροξόλ  wrote:

Σιγά την κατάχρηση. Ντάξ ρε παιδιά, τι μπορεί να πάθει μια λίστα αν την
"κατάχραστούμε"???

Αυτο που ολοι φοβουνται και κανεις δε λεει ανοιχτα, ειναι μη βαρεθουν οι κ. Σπινελλης και Καρουνος και ξεγραφτουν απο τη λιστα, οποτε αυτη θα σταματησει να αποτελει το Κυτιο Παραπονων Περι Παντος Επιστητου της "κοινοτητας" προς το "ελληνικο κρατος". Καταλαβες τωρα γιατι μερικοι γραφουν αυτα που γραφουν εδω μεσα;

:-)

Στα όρια ήμουν με τα τελευταία μηνύματα περί γενικοτήτων. Για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση, εγώ για όνομα ηλ-ταχ έχω το λογαριασμό που χρησιμοποιώ στο Unix από το 1987 και αυτός ακολουθεί την "τηλεγραφική" σύμβαση που είχαν θεσπίσει οι πατριάρχες του Unix (ken, dmr, bwk).

πλοήγηση μηνυμάτων