ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

, Diomidis Spinellis wrote:
Για να απαντήσω στην αρχική ερώτηση, εγώ για όνομα ηλ-ταχ έχω το λογαριασμό που χρησιμοποιώ στο Unix από το 1987 και αυτός ακολουθεί την "τηλεγραφική" σύμβαση που είχαν θεσπίσει οι πατριάρχες του Unix (ken, dmr, bwk).

"Να γραφτει script σε csh που υπολογιζει την πιθανοτητα η συμβαση [givenNameInitial][middleNameInitial][surNameInitial] να δημιουργησει conflict για ενα τυχαιο προσωπο που ανηκει στο πληθυσμο, δειγμα του οποιου περιεχεται στο αρχειο εισοδου που σας δινεται σε μορφη ldif. Το αρχειο περιεχει τα πεδια givenName, gender, και surName. Υποθετουμε οτι ο πληθυσμος αφορα Ελληνες".

:)

πλοήγηση μηνυμάτων