ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απορία σχετικά με η-διευθύνσεις

 on 07/05/2010 03:16 PM Diomidis Spinellis wrote the following:

> :-)
>
> Στα όρια ήμουν με τα τελευταία μηνύματα περί γενικοτήτων.  Για να
> απαντήσω στην αρχική ερώτηση, εγώ για όνομα ηλ-ταχ έχω το λογαριασμό που
> χρησιμοποιώ στο Unix από το 1987 και αυτός ακολουθεί την "τηλεγραφική"
> σύμβαση που είχαν θεσπίσει οι πατριάρχες του Unix (ken, dmr, bwk).
>
> ______________

Κύριε Σπινέλλη, υποτιμάτε την νοημοσύνη μας;
Για το θέμα του διαγωνισμού της ΔΕΗ που μας καίει, δεν κάνετε κανένα
σχόλιο και κάνετε για το άν πρέπει να έχουμε 3 ή 13 χαρακτήρες στο όνομα
του email μας;
Ή μήπως δεν το είδατε το σχετικό thread για το οποίο λέτε μάλιστα ότι
ήσασταν στα όρια με τα τελευταία μηνύματα περί γενικοτήτων;
Να σας πληροφορήσω ότι είμαι απόστρατος και σήμερα μου ήρθε ένα χαρτί
από το Γενικό Λογιστήριο το Κράτους, που λέει επί λέξει: «Δεν δικαιούστε
επίδομα αδείας επειδή δεν έχετε συμπληρώσει το 60 έτος της ηλικίας και η
περίπτωσή σας δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις της παρ. 2 άρθρου μόνου του
ν. 3847/2010.»
Αυτό το επίδομα που κόβετε από εμένα κ. Σπινέλλη, εσείς που σαν ΓΓΠΣ
υλοποιείτε τις αποφάσεις της νυν κυβέρνησης, θα το δώσετε στα λαμόγια
της ΔΕΗ, που με την ανοχή σας, για να μην πω με την συμμετοχή σας,
τολμούν εν ονόματι ενός δήθεν ΙΤ εκσυχρονισμού, να δημοσιεύουν
διαγωνισμό με τέτοιες προδιαγραφές hardware και software, που για
δημόσια υπηρεσία ούτε να τις χαρακτηρίσει κανείς δεν μπορεί;
Ελπίζω κ. Σπινέλλη να μπορείτε να κοιμάστε ήσυχος τουλάχιστον προς το
παρόν ...