ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: "Athanasios Papagelis" <papagel [ at ] efrontlearning [ dot ] net>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 14:26:57 +0300
Οικονομοτεχνικά πάντως δεν βγαίνει να στήσεις υποδομές που έχουν στόχο να
καταγράψουν ~1 εκατομμυριο χρήστες σε περίοδο 2 εβδομάδων και να πρέπει να
υποστηρίξεις ~200 χιλιάδες χρήστες ταυτόχρονα - θα ήταν ακόμα μια σπατάλη
χωρίς αντίκρυσμα.

Κάτι στα επίπεδα των ~40-50Κ ταυτόχρονων χρηστών μου φαίνεται πιο λογικό.

Στο ενδιάμεσο μπορούμε να ζήσουμε με τις παροδικές καθυστερήσεις  (οι οποίες
δεν νομίζω να οφείλονται στα open-source συστήματα - digg, facebook,
wikipedia ακόμα και το google όλα σε open-source είναι χτισμένα).

----
Αθανάσιος Παπαγγελής