ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Aristotelis <arisg [ at ] noc [ dot ] uoa [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 14:23:49 +0300
Yiorgos Adamopoulos wrote:
Τα πράγματα Χρήστο είναι απλά και φαίνονται από το παρακάτω snippet
που έστειλες και εσύ:

2010/7/12 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>:
 > Σήμερα εμφανίστηκε πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη προσέλευση
στην εφαρμογή της απογραφής
 > (200.000 ταυτόχρονοι χρήστες) και έχουν παρουσιαστεί προβλήματα
απόκρισης και καθυστερήσεις.

Πρέπει κάποιος να μας πει ποια ήταν η αναμενόμενη προσέλευση και πως
την υπολόγισε.

Βλέποντας τον πανικό που έχει γίνει εδώ με την απογραφή (όλοι τρέχουνε να την κάνουνε για να προλάβουνε και να είναι ήσυχοι) δεν ξέρω πόσο θα ήταν εφικτό να γίνει σωστή πρόβλεψη. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον να δεί κανείς τις αρχικές προβλέψεις καθώς και το scalling design.

  Αριστοτέλης

Υ.Γ> Ενδιαφέρον θα είχε για το παραπάνω μου επιχείρημα, είναι να δεί κανείς πόσοι κάνανε δηλώσεις από άσχετους λήγοντες ΑΜ από το σημερινό.