ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

>   Βλέποντας τον πανικό που έχει γίνει εδώ με την απογραφή (όλοι
> τρέχουνε να την κάνουνε για να προλάβουνε και να είναι ήσυχοι) δεν ξέρω
> πόσο θα ήταν εφικτό να γίνει σωστή πρόβλεψη. Πάντως θα ήταν ενδιαφέρον
> να δεί κανείς τις αρχικές προβλέψεις καθώς και το scalling design.

Πριν φτάσουμε στο capacity planning πρέπει να δούμε από που προέρχεται
το πρόβλημα:  Το πρόβλημα είναι στις ανελαστικές και ανεδαφικές
προθεσμίες εν μέσω αδειών για το μισό από το workforce που αφορούν.
Και το ερώτημα είναι:

Ποιος υπολόγισε αυτές τις προθεσμίες και με ποιο τρόπο;

ΥΓ: Δε ζητάω "κεφάλια". Όλοι έχουν δικαίωμα στο λάθος και εγώ έχω
κάνει αρκετά. Αλλά εδώ υπάρχει μια χρυσή ευκαιρία μαθήματος (και
υπολογισμών σε κλίμακα που σπάνια συναντάμε) που δεν πρέπει να πάει
χαμένη.

--
http://gr.linkedin.com/in/yiorgos