ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";

  • Subject: Re: [possible spam] [possible spam] Αραγε γι αυτο θα παραπονεθει καμμια "κοινοτητα";
  • From: Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>
  • Date: Mon, 12 Jul 2010 18:55:44 +0300
2010/7/12 Apollon Koutlidis <apollon [ at ] planewalk [ dot ] net>:
> On 12/07/10 14:04, Nikos Roussos wrote:
>
> [snip]

> [snip]
>
> Μια ερώτηση λοιπόν, που προσωπικά τη θεωρώ *εξαιρετικά* ενδιαφέρουσα: Πόσοι
> από τους συμμετέχοντες στις συνήθεις ύποπτες ταχυδρομικές λίστες
> συντάσσονται με αυτή την τοποθέτηση; Ειδικά το "δεν θέλει να λύσει κανένα
> πρόβλημα"; Γιατί η δική μου εντύπωση έως τήσδε είναι πως αποτελούν μια μικρή
> μειοψηφία...

Για να γίνει πιο σαφές, το  "δεν θέλει να λύσει κανένα πρόβλημα"
σημαίνει πως δεν θα επιλύσει η ίδια η κοινότητα το "πρόβλημα". Νομίζω
όλοι καταλαβαίνουμε την απόσταση που χωρίζει το "επισημαίνω κάτι που
γίνεται λάθος" ή "αναδεικνύω έναν (imo) ορθό δρόμο" απ' το υλοποιοώ τη
λύση ή κατεβαίνω σε ένα διαγωνισμό. Το τελευταίο είναι έξω απ' τους
σκοπούς μιας κοινότητας και είναι σχεδόν αυταπόδεικτο.

--
Nikos Roussos
http://autoverse.net/