From: Sophoklis Goumas <olspookishmagus [ at ] gmail [ dot ] com>
Date: 2010/4/26
Subject: Κρατικό Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο
To: Ανοικτή Διακυβέρνηση <contact [ at ] opengov [ dot ] gr>

Καλή σας ημέρα και καλή σας εβδομάδα,

έχω κατά καιρούς αποστείλει προς κρατικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες στις
οποίες μετέχει το κράτος μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς όμως
ποτέ να έχω λάβει απαντήσεις ούτε καν κάποιον αριθμό πρωτοκόλλου του
μηνύματος μου.

Προτείνω την σύσταση κάποιας κρατικής υπηρεσίας κρατικού ηλεκτρονικού
πρωτοκόλλου η οποία θα είναι μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
στην οποία όταν κοινοποίειται ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
τότε θα αποδίδεται στο μήνυμα ένας αριθμός πρωτοκόλλου ως αποδεικτικό
βάσει του οποίου να μπορεί ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος πολίτης να
απαιτεί να ολοκληρώνεται η υπόθεση του εντός της από τον νόμο
οριζομένης προθεσμίας.

Κατά την γνώμη μου επίσης, πρέπει να φροντιστεί ούτως ώστε ο νόμος
3242 του 2004 και συγκεκριμμένα το άρθρο 6, να μην περιορίζεται μόνο
στις δημόσιες υπηρεσίες, τους οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης και στα
νομικά πρόσωπα δημόσιου δικαίου αλλά και σε όλους εκείνους τους φορείς
οι οποίοι εξυπηρετούν κρατικές λειτουργίες όπως για παράδειγμα είναι
οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και
εταιρείες και φορείς στις οποίες το κράτος είναι μέτοχος.

Περιμένω την απάντηση σας,
Σοφοκλής Γκούμας

---------- End of forwarded message ----------

Θα ήθελα πολύ να δω τα σχόλια σας,