ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας

  • Subject: Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας
  • From: "Dimitris Tsigos" <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 21:37:55 +0000
Για το θέμα της Indifex, όπως είπα αρμόδιος να απαντήσει είναι ο ίδιος ο Δημήτρης Γλέζος που γνωρίζει καλύτερα απ'όλους. Μια ματιά πάντως στο www.onehundredstartups.com θα βοηθούσε.

Στο ερώτημα, αν το κατάλαβα καλά, για το αν η ΕΠΕ "εκπροσωπεί" εταιρείες όπως η Velti (!!!) θα πρότεινα μια επίσκεψη στο www.epe.org.gr -- H ΕΠΕ ως επιστημονικό & επαγγελματικό σωματείο εκφράζει & εκπροσωπεί μόνο τους Πληροφορικούς - Και σε *καμία* περίπτωση κάποια εταιρεία, είτε αυτή ανήκει σε Πληροφορικούς ή όχι.

Από εκεί και πέρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον που ακόμα και στη συζήτηση για το ΙΡΟ μιας ελληνικής (έστω, ελληνικών συμφερόντων) εταιρείας στο Nasdaq επανερχόμαστε στο ζήτημα του κλάδου επαγγελμάτων του Πληροφορικού.

Θα επαναλάβω λοιπόν κάτι πολύ απλό:

Το δημιούργημα έχει αξία εάν και μόνο εάν υπερβαίνει τον δημιουργό του. Ο Alan Turing μπορεί σε μεγάλο βαθμό να δημιούργησε την Πληροφορική, όμως ο ίδιος δεν ήταν Πληροφορικός. Το δημιούργημά του τον υπερέβη, αποκτώντας αξία και χαρίζοντάς του την αναγνώριση - ίσως και την αθανασία θα μπορούσε να πει κανείς.

Τηρουμένων των αναλογιών, ο Ιπποκράτης δημιούργησε την Ιατρική αλλά δεν ξέρω πόσοι από εμάς θα δεχόμασταν ιατρική περίθαλψη με τις τεχνικές και μεθόδους του στην περίπτωση διάγνωσης μιας σοβαρής ασθένειας. Πιθανότατα λοιπόν ο Ιπποκράτης σήμερα - δικαίως - δεν θα ελάμβανε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος - του επαγγέλματος που ο ίδιος δημιούργησε.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί η διάκριση μεταξύ χρήστη, ερασιτέχνη, χομπίστα και επαγγελματία. Από που και ως που είναι μειωτική; Δεν είναι σε *καμία* απολύτως περίπτωση. Κατά την ταπεινή μου γνώμη η παραπάνω διάκριση είναι δείγμα ωρίμανσης και προόδου του κλάδου.

Anyway, ζητώ συγγνώμη αν ξαναβγήκα off-topic και το θέμα κλείνει από μεριάς μου.

ΔΤ

υγ. Στην Ελλάδα που καταρρέει το ΙΡΟ της Velti στο Nasdaq, η αύξηση κεφαλαίου της Globo στο ΑΙΜ, η μεγάλη επιτυχία της Upstream στην παγκόσμια αγορά, οι εξαίρετες επιδόσεις της European Dynamics σε μεγάλα έργα στην Ευρώπη, κ.α., είναι κάποιες νότες αισιοδοξίας, κάποιες αχτίδες φωτός μέσα στη μαυρίλα που μας κατακλύζει. Όσες διαφωνίες κι αν ενδεχομένως έχουμε με κάποιες - ή και με όλες - από αυτές τις εταιρείες, οι παραπάνω εξελίξεις είναι αναμφίβολα πολύ θετικές.

Dimitris Tsigos
Founder & CEO
VTrip Group
e. tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com
w. www.vtripgroup.com
t. +30-210-6756112
m. +30-694-4563690
f. +30-210-6756527
skype-id: tsigos

This transmission (including any attachments) from the Virtual Trip Group of companies is exclusively addressed to the above named recipients and is bound to contain privileged and confidential information. Disclosure, distribution, copying or any other use of this message is strictly prohibited and may breach intellectual property provisions. In case of fault transmission please delete e-mail message and notify us by reply immediately.

Sent from my BlackBerry® smartphone