ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας

  • Subject: Re: H Velti δείχνει τον δρόμο για τις ελληνικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 2 Feb 2011 08:01:44 +0200
Στις 1 Φεβρουαρίου 2011 11:37 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigos
<tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com> έγραψε:

> Στο ερώτημα, αν το κατάλαβα καλά, για το αν η ΕΠΕ "εκπροσωπεί" εταιρείες όπως η Velti (!!!) θα πρότεινα μια επίσκεψη στο www.epe.org.gr -- H ΕΠΕ ως επιστημονικό & επαγγελματικό σωματείο εκφράζει & εκπροσωπεί μόνο τους Πληροφορικούς - Και σε *καμία* περίπτωση κάποια εταιρεία, είτε αυτή ανήκει σε Πληροφορικούς ή όχι.

Όχι το ερώτημα ήταν αν θα εκπροσωπούσε η ΕΠΕ τα παιδιά που ξεκίνησαν
την εταιρία εφόσον το χρειάζονταν (και τον Negreponte
συμπεριλαμβανομένου :P):

"Αναρωτιέμαι αν ως ΕΠΕ θα τους εκπροσωπούσατε εφόσον
χρειαζόταν..."

> [...]
>
> Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί η διάκριση μεταξύ χρήστη, ερασιτέχνη, χομπίστα και επαγγελματία. Από που και ως που είναι μειωτική; Δεν είναι σε *καμία* απολύτως περίπτωση. Κατά την ταπεινή μου γνώμη η παραπάνω διάκριση είναι δείγμα ωρίμανσης και προόδου του κλάδου.

Δεν είναι αυτή η διάκριση που ενοχλεί, η διάκριση μεταξύ πτυχιούχων
και μη πτυχιούχων που κάνετε είναι το θέμα, εκτός αν θεωρείς ότι
όποιος δεν έχει πτυχίο δεν δικαιούται να είναι επαγγελματίας στο χώρο.
Εξέλιξη σε ένα κλάδο δεν είναι η ταμπέλα αλλά το περιεχόμενο, όσο
κοιτάτε πως να μοιράσετε τη πίτα και δε κοιτάτε πώς η πίτα θα
μεγαλώσει ή πώς θα γίνει καλύτερη δεν καταφέρνετε κάτι.

Θα στο θέσω ως εξής, απ' ότι βλέπω στο blog σου ξεκίνησες την εταιρία
σου πριν πάρεις το πτυχίο, ξέρω άτομο που ομοίως ξεκίνησε την
επαγγελματική του δραστηριότητα πριν πάρει το πτυχίο και τελικά δεν το
πήρε ποτέ γιατί η επαγγελματική του δραστηριότητα απορρόφησε όλο του
το χρόνο. Στον επαγγελματικό χώρο τι σε κάνει εσένα καλύτερο από
εκείνο ? Θα τον χαρακτήριζες και αυτόν χομπίστα/ερασιτέχνη ?

> [...]
>
> ΔΤ
>
> υγ. Στην Ελλάδα που καταρρέει το ΙΡΟ της Velti στο Nasdaq, η αύξηση κεφαλαίου της Globo στο ΑΙΜ, η μεγάλη επιτυχία της Upstream στην παγκόσμια αγορά, οι εξαίρετες επιδόσεις της European Dynamics σε μεγάλα έργα στην Ευρώπη, κ.α., είναι κάποιες νότες αισιοδοξίας, κάποιες αχτίδες φωτός μέσα στη μαυρίλα που μας κατακλύζει. Όσες διαφωνίες κι αν ενδεχομένως έχουμε με κάποιες - ή και με όλες - από αυτές τις εταιρείες, οι παραπάνω εξελίξεις είναι αναμφίβολα πολύ θετικές.

Δεν διαφώνησε κανείς.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)