ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

On Tue, 22 Feb 2011 17:38:14 +0200, Vassilis Saliakas <saliakas [ at ] gmail [ dot ] com> wrote:

> Το σχόλιο μου για τη συνήθεια αναφερόταν στο "training".  Απλά, όπως
> αναφέρει και ο Παναγιώτης, όταν σε ποσοστό 90% χρησιμοποιούν MS Office
> και συμπληρώνω ενδεχομένως δεν γνωρίζουν ούτε καν την υπαρξη του ΟΟ,
> είναι πολύ δύσκολο να τους αλλάξει κανείς τη συνήθεια.  Εδώ
> εξακολουθούν να χρησιμοποιούν σε ποσοστό άνω του 50% τον ΙΕ ενώ
> υπάρχουν άλλοι browsers που είναι και πολύ πιο γρήγοροι και πολύ πιο
> ασφαλείς.  Και η απάντηση που σου δίνουν είναι ότι αυτόν έχω συνηθίσει.
>
> Απλά, ορισμένες φορές αναρωτιέμαι τι πρέπει να γίνει για να καταλάβουν
> [...]

Τώρα κάτσε, γιατί δεν κατάλαβα καλά.  Εσένα το άρθρο σε οδηγεί στο
συμπέρασμα ότι το Γερμανικό Υπουργείο Εξωτερικών «θέλει» να είναι
φυλακισμένο σε μονοπωλιακές τακτικές, και ότι αρνείται να χρησιμοποιήσει
open source software παρόλο που το FLOSS είναι φοβερό, καλύπτει όλες τις
ανάγκες του και είναι πιο φτηνό;

Ή ότι προσπάθησε να χρησιμοποιήσει open source software, είδε ότι δε
μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που θέλει να κάνει και κατά κάποιο
τρόπο εξαναγκάζεται να χρησιμοποιήσει και κάτι άλλο;

πλοήγηση μηνυμάτων