ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

  • Subject: Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office
  • From: Vassilis Saliakas <saliakas [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 22 Feb 2011 17:38:14 +0200
Το σχόλιο μου για τη συνήθεια αναφερόταν στο "training". Απλά, όπως αναφέρει
και ο Παναγιώτης, όταν σε ποσοστό 90% χρησιμοποιούν MS Office και συμπληρώνω
ενδεχομένως δεν γνωρίζουν ούτε καν την υπαρξη του ΟΟ, είναι πολύ δύσκολο να
τους αλλάξει κανείς τη συνήθεια. Εδώ εξακολουθούν να χρησιμοποιούν σε
ποσοστό άνω του 50% τον ΙΕ ενώ υπάρχουν άλλοι browsers που είναι και πολύ
πιο γρήγοροι και πολύ πιο ασφαλείς. Και η απάντηση που σου δίνουν είναι ότι
αυτόν έχω συνηθίσει.

Απλά, ορισμένες φορές αναρωτιέμαι τι πρέπει να γίνει για να καταλάβουν ότι
το μονοπώλιο σε έναν τομέα απλά καθυστερεί και ίσως σταματάει την ανάπτυξή
του.