ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

On 02/22/2011 05:38 PM, Vassilis Saliakas wrote:

Το σχόλιο μου για τη συνήθεια αναφερόταν στο "training". Απλά, όπως
αναφέρει και ο Παναγιώτης, όταν σε ποσοστό 90% χρησιμοποιούν MS Office
και συμπληρώνω ενδεχομένως δεν γνωρίζουν ούτε καν την υπαρξη του ΟΟ,

Δηλαδη να κοψουν το λαιμο τους να χρησιμοποιησουν opensource software, που τους φαινεται δυσχρηστο και δυσλειτουργικο, επειδη εμας ετσι μας γουσταρει;

Υποκρυπτεται μια πολυ επικινδυνη νοοτροπια εδω περα. Ο ανταγωνισμος ευνοει την αναπτυξη, οκ, αλλα πρεπει να ειναι και λιγο ισοδυναμα τα προιοντα, ετσι;

είναι πολύ δύσκολο να τους αλλάξει κανείς τη συνήθεια. Εδώ εξακολουθούν
να χρησιμοποιούν σε ποσοστό άνω του 50% τον ΙΕ ενώ υπάρχουν άλλοι
browsers που είναι και πολύ πιο γρήγοροι και πολύ πιο ασφαλείς. Και η
απάντηση που σου δίνουν είναι ότι αυτόν έχω συνηθίσει.

Ενταξει, εδω που τα λεμε, ουτε κι εγω χρησιμοποιω Opera.

πλοήγηση μηνυμάτων