ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

On 02/22/2011 04:16 PM, Panagiotis Karaberis wrote:

Καλησπέρα και από μένα,

σαν "νεότερο" μέλος (όχι ηλικιακά, αλλά στο από πότε άρχισα να
παρακολουθώ την συζήτηση) στην παρέα της EΕΛΛΑΚ, και με μια αρκετά
"καλή" εμπειρία σε commercial programs/OS's κλπ., έχω να πω τα ακόλουθα
όσον αφορά τα OpenSource θέματα που έχω συναντήσει στην επαγγελματική
μου πορεία

1. όταν λέμε ότι το "α" είναι καλύτερο από το "β", πρέπει να υπάρχει η
τεχνική τεκμηρίωση ΑΛΛΑ και σωστό promotion του προϊόντος ή να είναι
σαφής το όφελος που θα έχω από την μετάβαση απο το "α" στο "β"
Στο θέμα του marketing καλώς ή κακώς το opensource είναι πίσω ... και
δεν νομίζω ότι φταίει μονο το γεγονός ότι έχει να συναγωνιστεί εταιρείες
με χρήμα από πίσω ....

Και πρεπει επισης, τελικα, το ατιμο το Α να ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ καλυτερο του Β.

Γιατι επι πολυ καιρο, και εν γνωσει μας, προκειμενου να δωσουμε μια ωθηση σε ενα προιον που δεν το ηξερε κανενας περα απο ενα κλειστο κυκλο, παραπλανουσαμε τον κοσμο με επιχειρηματα του στυλ "το Opensource ειναι καλυτερο επειδη εεεε, γιατι καποιος καποτε ειπε οτι εχει πολλα ματια που το κοιτανε και αρα εχει λιγοτερα bugs", και "εε τι να το κανεις το corporate support οταν εχεις την 'κοινοτητα'".

Και καποιοι απο μας ηταν (και καποιοι ακομα ειναι) τοσο "ενθουσιωδεις" που τα πιστευαν κιολας. Και οι υπολοιποι που δεν τα πιστευαν, σταυρωνανε τα δαχτυλα τους να προχωρησει αρκετα καλα το πραγμα ωστε να μην παει κατι στραβα οταν αρχισουν τα δυσκολα.

Ε, λοιπον, σουρπραιζ. Τα δυσκολα αρχισαν.

πλοήγηση μηνυμάτων