ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: No more desktop Linux systems in the German Foreign Office

2011/2/23 Giorgos Keramidas <gkeramidas [ at ] gmail [ dot ] com>:

> Το  «κόστος μετάβασης» όμως δεν είναι πάντα μικρό και δεν είναι πάντα
> αμελητέο.  Οπότε οι λύσεις που είναι βασισμένες σε open source *πρέπει*
> να το λαμβάνουν κι αυτό υπόψη, γιατί δεν είναι καλή πρακτική να το
> κρύβουμε κάτω από το χαλί. Όπως δείχνει αυτό ακριβώς το παράδειγμα με
> τους Γερμανούς.
>
> Πριν αρχίσουμε, δηλαδή, να φωνάζουμε «ου, ου, 666... κρα! οι κακοί οι
> Γερμανοί, που δε θέλουν το open source και τους αρέσουν οι μονοπωλιακές
> τακτικές» ας δούμε πρώτα τι μπορούμε να *μάθουμε* από το πείραμα.  Κι
> [...]

Καλή engineering πρακτική είναι να συνυπολογίζεται το exit migration
cost ;) Αυτό είναι τελικά που καθορίζει αν μια λύση (ανεξαρτήτως αν
είναι open ή όχι) είναι αρκετά ευέλικτη και δεν μας "δένει" με
συγκεκριμένους vendors ή file formats. Το entry migration cost δείχνει
απλώς το πόσο ελλατωματική ήταν η προηγούμενη πλατφόρμα.

Το αν είναι και καλή πολιτική πρακτική το συζητάμε, αλλά εδώ η διαφορά
είναι μακροπρόθεσμη vs βραχυπρόθεσμης σκέψης.

--
Nikos Roussos
http://autoverse.net/