ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα

  • Subject: Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα
  • From: Panagiotis Karaberis <karaberis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 6 Apr 2011 00:00:10 +0300
Καλησπέρα και από μένα,

αυτό που μπορώ να καταθέσω είναι το εξής :

- μπορεί ο καθένας (είτε γνωρίζει linux είτε όχι ... είτε έχει
παρακολουθήσει εκπαίδευση είτε όχι , είτε είναι μέλος Greeklug είτε όχι, )
να δώσει σε κάποιο εξεταστικό κέντρο τα αντίστοιχα exams.
Εφόσον τα περάσει, θα πάρει τον αντίστοιχο τίτλο (το έχουν κάνει γνωστοί μου
και σας το λέω με πλήρη επιβεβαίωση  100%)

- το certification είναι μιας δεδομένης διάρκειας (νομίζω ισχύει για 3
χρόνια) και εφόσον λήξει θα πρέπει να ξαναδώσεις κάποιο exam της ίδιας
"βαθμίδας" (πχ αν είσαι LPIC1 να δώσεις κάποιο από τα 2 exams, ή μεγαλύτερό
του ...)

Θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμο να μαζευτούν κάποιες απαντήσεις σε όσα ερωτήματα
έχουν δοθεί, και να αναρτηθούν σε κάποιο "επισημο" link.
Θα ήθελα να μάθω όντως εάν υπάρχει κάποια ύλη διαθέσιμη, ώστε να μπορέσουμε
και οι πιο αδαείς να μάθουν κάποια πράγματα και να μην αρχίσουν από το μηδέν
τα σεμινάρια.

Οποιος έχει κάποια χρήσιμη πληροφορία, ας την μοιραστεί,

Ευχαριστώ,
Παναγιώτης