ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα

  • Subject: Re: 1o Linux Professional Institute Exam Lab στην Ελλάδα
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 6 Apr 2011 11:04:43 +0300
Δεν έχω καμία σχέση με το LPI ή το GreekLUG αλλά διάβασα μια παρουσίαση
του κου Tsabolov και νομίζω ότι υπάρχουν κάποια στοιχεία εκεί που μπορώ να
μοιραστώ, μέχρι να υπάρξει σοβαρή / επίσημη ενημέρωση.

Λοιπόν, από ότι φαίνεται υπάρχουν 2 ειδών tests:

* Τα "Computer-based tests" που μπορούν να γίνουν οπουδήποτε (σε πιστοποιημένα
κέντρα που έχουν αγοράσει το σχετικό πακέτο από την prometrics κλπ)

* Τα "paper tests" ή Labs που πραγματοποιούνται μόνο από το Master Affiliate.
(στην περίπτωσή μας GreekLUG νομίζω).

Υποτίθεται (σύμφωνα με την παρουσίαση τουλάχιστον) ότι το κόστος των τελευταίων
είναι μικρότερο, αυτό είναι το πλεονέκτημά τους και λέει ότι συνήθως
γίνονται στα
πλαίσια κάποιας ημερίδας ή συνεδρίου (φαντάζομαι όπως οι εξετάσεις του FreeBSD
στη FOSSCOMM).

Από εκεί και πέρα αν στην ελληνική περίπτωση προϋποτίθενται υποχρεωτικά μαθήματα
τότε φυσικά αυτό μπορεί να μην ισχύει ...

Από τα υπόλοιπα της παρουσίασης, υποτίθεται ότι ο στόχος του LPI είναι
να κάνει pitch και lobby στις (μεγάλες φαντάζομαι) εταιρείες ώστε να
προσφέρουν πλεονεκτήματα στους εργαζόμενούς τους που έχουν την
πιστοποίηση του LPI.

Ενδεικτικά η παρουσίαση αναφέρει για μισθούς 47000 λιρών (!) το χρόνο
στους κατόχους LPI certification.

Οπότε το πράγμα είναι απλό. Από τη στιγμή που ο ελληνικός master
affiliate δείξει τέτοιες επιδόσεις και δούμε αρκετές αγγελίες ζήτησης
εργαζόμενων με αντίστοιχους μισθούς και ως προϋπόθεση το LPI
certificate, ευχαρίστως να δώσω όχι 180 αλλά και 380 ευρώ για να το
αποκτήσω και ας κάτσω να μου διδάξουν και την ls (λίγος ύπνος πάντα
χρειάζεται).

Ως τότε το όλο εγχείρημα κατά την άποψή μου στερείται ουσίας ...

Παντελής

πλοήγηση μηνυμάτων