ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

Καταρχήν ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω καποια
πράγματα γιατί τελικά το licensing (είτε open είτε proprietary) είναι
ολόκληρη επιστήμη! Στην αρχή δεν ανέφερα το λογισμικό γιατί θεώρησα ότι δεν
επιτρέπεται. Για να είμαι πιο συγκεκριμένος σε αυτά που ρωτώ θα αναφέρω το
λογισμικό (δε νομίζω η συζήτηση επι της άδειας του να είναι κακό).

Πρόκειται για το ProcessMaker (http://www.processmaker.com/). Όπως θα δείτε
και στον τίτλο του site λέει: "Open Source Workflow & Business Process
Management (BPM) Software."

Έτσι κι εγώ κατευθείαν το έβαλα κάτω και λέω ας το μελετήσουμε. Στη συνέχεια
διάβασα για το licensing του (αυτά που έγραψα πιο πάνω).

Λέει λοιπόν (
http://www.processmaker.com/agplv3-license-and-bpm-open-source-license)
είναι ότι αν θα μου αποκομίσει χρηματικό κέρδος το τι θα κάνω θα πρέπει να
πάρα commercial license για να πληρωθούν και αυτά κλπ. , αν θα το δουλέψω
για το κέφι μου είναι εντάξει ενώ αν δεν είμαι σίγουρος, καλου-κακού ας του
σκάσω τουλάχιστον USD 5000 το χρόνο για να λυθούν μια και έξω οι απορίες
μου!!!!

ΤΙ μπερδεύω;; να το πω με κάποια παραδείγματα:

- αν εγώ είμαι developer και πάρω το συγκεκριμένο λογισμικό και στήσω ένα
application για κάποιο πελάτη μου (οπότε θα πληρωθώ) θα πρέπει να πάρω
commercial?
- αν είμαι εταιρεία ή οργανισμός (ιδιωτικός ή δημόσιος) και πάρω το PM για
να στήσω ένα application για την εταιρεία/οργανσιμό μου, (ούτε να το πουλήσω
αυτό, ούτε άλλο software που χρησιμοποιεί αυτό, ούτε h/w με αυτό) πάλι θέλω
commercial ή μπoρώ και AGPL? Αν μπορώ με AGPL τι πρέπει να δώσω στην
κοινότητα στην απλή περίπτωση που απλά το χρησιμοποιώ χωρίς να κανω αλλαγές
στον κώδικα;

Ευχαριστώ
Γιώργος