ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: commercial open source

2011/10/27 Giorgos Theofanous <gtheofanous [ at ] gmail [ dot ] com>:
> [...]
> και στον τίτλο του site λέει: "Open Source Workflow & Business Process
> Management (BPM) Software."
>
> Λέει λοιπόν
> (http://www.processmaker.com/agplv3-license-and-bpm-open-source-license)
> είναι ότι αν θα μου αποκομίσει χρηματικό κέρδος το τι θα κάνω θα πρέπει να
> πάρα commercial license για να πληρωθούν και αυτά κλπ. , αν θα το δουλέψω
> για το κέφι μου είναι εντάξει ενώ αν δεν είμαι σίγουρος, καλου-κακού ας του
> σκάσω τουλάχιστον USD 5000 το χρόνο για να λυθούν μια και έξω οι απορίες

First of all, I am not a lawyer, πρέπει να τα συζητήσεις αυτά με
κάποιον του τομέα. Τα παρακάτω δεν είναι νομικές συμβουλές. :)

Αν καταλαβαίνω καλά, λέει "if your software is distributed under the
AGPL or GPL". Δεν έχει σημασία αν βγάζεις χρήματα ή όχι.

> - αν εγώ είμαι developer και πάρω το συγκεκριμένο λογισμικό και στήσω ένα
> application για κάποιο πελάτη μου (οπότε θα πληρωθώ) θα πρέπει να πάρω
> commercial?

Αν όλα τα τμήματα του λογισμικού που έστησες είναι GPL or AGPL, δε
χρειάζεται να πάρεις commercial license.

> - αν είμαι εταιρεία ή οργανισμός (ιδιωτικός ή δημόσιος) και πάρω το PM για
> να στήσω ένα application για την εταιρεία/οργανσιμό μου, (ούτε να το πουλήσω
> αυτό, ούτε άλλο software που χρησιμοποιεί αυτό, ούτε h/w με αυτό) πάλι θέλω
> commercial ή μπoρώ και AGPL? Αν μπορώ με AGPL τι πρέπει να δώσω στην
> κοινότητα στην απλή περίπτωση που απλά το χρησιμοποιώ χωρίς να κανω αλλαγές
> στον κώδικα;

Αν ο server τρέχει μόνο open-source κώδικα, είσαι μια χαρά. Οπότε αν
θες GPL/AGPL, πρέπει και ο δικός σου κώδικας και οι αλλαγές που έκανες
να γίνουν released as open-source.

-δ

--
Dimitris Glezos