ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice

  • Subject: Re: Είναι ακόμα relevant τα ECDL για Office? Re: [el-users] Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη εγκαθιστά LibreOffice
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 28 Mar 2012 19:08:11 +0300
On Wednesday 28 March 2012 18:42:07 Pantelis Koukousoulas wrote:
> Από την άλλη υπάρχουν οι ελληνικές εταιρείες πιστοποίησης οι οποίες έχουν
> πάρει "φασόν" όλα τα απαραίτητα για πιστοποίηση σε Windows/MS Office
> (και μάλιστα κάποιες φορές σε ιδιαίτερα παλιές εκδόσεις των παραπάνω μόνο)
> και δεν τους ενδιαφέρει ούτε να μάθουν ούτε να υποστηρίξουν τίποτα
> διαφορετικό (στην πράξη γιατί στη θεωρία λένε ότι υποστηρίζουν όλες τις
> σουίτες γραφείου).

Ποσώς με ενδιαφέρουν οι εταιρείες αυτές, βασικός νόμος της εξέλιξης: adapt or
die. Οι έξυπνες θα επιβιώσουν, οι άλλες θα παραπονιούνται ότι το κράτος τους
παράτησε.

> Και τέλος υπάρχει η κοινότητά μας του open-source-el όπου δεν έχουμε βρει
> ακόμα τρόπο ώστε να παράγουμε το απαραίτητο υλικό (και κυρίως τα test)
> ώστε να τους υποχρεώσουμε στην πράξη να παρέχουν και πιστοποιήσεις
> σε LibreOffice. (Με το επιχείρημα ότι "ή το κάνεις εσύ ή θα κάνουμε εμείς
> μία ανταγωνιστική εταιρεία και θα κάνουμε ότι μπορούμε ώστε η φούσκα σας
> να σκάσει και οι τιμές σας να πέσουν και μπορούμε να το κάνουμε εφόσον
> παίρνουμε το υλικό μας δωρεάν").

Να μια καλή ιδέα που ίσως να άξιζε, το ποσόν που θα πήγαινε στις άδειες να
πήγαινε σε ένα μεγάλο project μετάβασης των δεδομένων σε ανοιχτά format, και
όπου υπάρχει πρόβλημα λειτουργικότητας/συμβατότητας να δημιουργούνταν
αντίστοιχα bounties όπως ανέφερες για το LibreOffice (ή όποια άλλα εργαλεία).
Μακροπρόθεσμα μάλλον θα ήταν καλύτερο και θα δημιουργούσε ίσως και κάποιες
θέσεις εργασίας στην πορεία.

Αλλά φυσικά δεν περιμένω να γίνει κάτι τέτοιο, οπότε πάω πίσω στα ARM μου :)

Κώστας