ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/

  • Subject: Re: Βάλε τελεία και παύλα στη διαφθορά... http://www.teleiakaipavla.gr/
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 27 Sep 2012 11:52:23 +0300
2012/9/27 Pantelis  Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>:
> Καλημέρα,
>
> Προσωπικά δεν αμφισβητώ τις προθέσεις της σελίδας αλλά από τεχνική άποψη
> μου φαίνεται ότι προσπαθεί να λύσει το λάθος πρόβλημα:

Για να είμαι και λίγο περισσότερο δημιουργικός, αν το πρόβλημα προς
επίλυση είναι
το να ενθαρρύνουμε την αποκάλυψη των σκανδάλων διαφθοράς:

Γιατί όχι ένας ιστοτόπος που να παρακολουθεί την πορεία των
καταγγελιών που έχουν
*ήδη* γίνει, ειδικά αυτές που έχουν φτάσει στις αρχές (οπότε δεν
υπάρχει ούτε θέμα
ανωνυμίας ούτε αξιοπιστίας να προστατευθεί).

Να μάθουμε δηλαδή όλοι σε ποιον π.χ., επιβλήθηκε ή δρομολογείται δυσμενής
μετάθεση μετά από τεκμηριωμένη καταγγελία, πόσα και σε ποιους τελικά πρόστιμα
αποδόθηκαν κλπ κλπ.

Στην Ελλάδα νομίζω το κύριο πρόβλημα είναι η πεποίθηση ότι ακόμα και
να καταγγείλει
κάποιος κάτι (επώνυμα ή ανώνυμα) στην καλύτερη των περιπτώσεων να φτάσει
τελικά στις αρχές, να γίνει κάποια δίκη μετά από Χ χρόνια και στο
τέλος να μη γίνει
τίποτα ουσιαστικό.

Οπότε αν κάποιος θέλει ένα δημοσιογραφικό project, πιστεύω το καλύτερο θα ήταν
αυτό: μια διερεύνηση του τι έχει συμβεί με όσο το δυνατόν περισσότερα σκάνδαλα
που έχουν καταγγελθεί μέχρι στιγμής και ποιοι είναι οι νόμοι και τα παραθυράκια
που οδηγούν πιο συχνά σε "ύποπτες" αθωώσεις κλπ.

Χαιρετισμούς,
Παντελής