ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Παρέμβαση της ΕΕΛ/ΛΑΚ σχετικά με το έγγραφο του ΣΔΟΕ για την απογραφή αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού

  • Subject: Re: Παρέμβαση της ΕΕΛ/ΛΑΚ σχετικά με το έγγραφο του ΣΔΟΕ για την απογραφή αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 11 Dec 2012 18:33:02 +0200
2012/12/11 Despoina Mitropoulou <des [ dot ] mitropoulou [ at ] eellak [ dot ] gr>:
> Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ,
> www.eellak.gr) στο πλαίσιο των δράσεών της για την προώθηση του Ελεύθερου
> Λογισμικού λαμβάνοντας υπόψιν επιστολή που έχει σταλεί σε δημόσιους φορείς
> και εταιρείες από τη Διεύθυνση Ειδικών Υποθέσεων του Σώματος Δίωξης
> Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) για την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης απογραφής
> αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού, έστειλε επιστολή στο ΣΔΟΕ στην οποία
> προτείνει την αναδιαμόρφωση του περιεχομένου του εγγράφου ώστε να
> προβλέπεται και η απογραφή προγραμμάτων Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού
> [...]

Πολύ σωστή παρέμβαση. Δε μου πολυάρεσε η τοποθέτηση του θέματος ως
προς την κρίση (το ΕΛ/ΛΑΚ είναι έτσι κι αλλιώς νόμιμο, άρα δεν πρέπει
να απειλούνται
με κυρώσεις όσοι το χρησιμοποιούν, είτε υπάρχει κρίση είτε όχι).

Το πρόβλημα είναι ότι με το υπάρχον γράμμα απαιτείται ή τιμολόγιο ή σειριακός
αριθμός. Τα πακέτα ΕΛ/ΛΑΚ τυπικά δεν έχουν ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Οπότε λογικά θα πρέπει να προστεθεί ένας πίνακας για ΕΛ/ΛΑΚ εφαρμογές
με όνομα εφαρμογής, επίσημο ιστότοπο και άδεια χρήσης έτσι δεν είναι;
Έτσι μπορούν να εξακριβώσουν τα παρεχόμενα στοιχεία εύκολα οι του ΣΔΟΕ.

Χαιρετισμούς,
Παντελής