ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Παρέμβαση της ΕΕΛ/ΛΑΚ σχετικά με το έγγραφο του ΣΔΟΕ για την απογραφή αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού

  • Subject: Re: Παρέμβαση της ΕΕΛ/ΛΑΚ σχετικά με το έγγραφο του ΣΔΟΕ για την απογραφή αδειών χρήσης προγραμμάτων λογισμικού
  • From: Stefanos Kouzof <kouzof [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 12 Dec 2012 12:42:08 +0200
Αυτό που θα έπρεπε να γίνει (και θα γινόταν σε κάθε σοβαρό κράτος) είναι να
επιμορφωθούν οι του ΣΔΟΕ για το ανοικτό λογισμικό με πιστοποίηση της καλής
επιμόρφωσης (πχ με εξετάσεις στο LPI -
http://www.facebook.com/LPIGreece?notif_t=fbpage_fan_invite ), οπότε να
μάθουν να αναγνωρίζουν το ανοικτό λογισμικό και να τελειώσει εδώ το θέμα,
χωρίς καμία γραφειοκρατία.

Στέφανος
Και αν αυτά φαίνονται δύσκολα για τους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ, τότε να πάνε
για ..εφεδρεία. Έχει πολλούς που ξέρουν τι τους γίνεται.