ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

  • Subject: Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο
  • From: Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 11 Dec 2012 18:47:50 +0200
2012/12/11 Pantelis  Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>:
> Επίσης, στην αρχή σχετικά της προκήρυξης:

Αυτό είναι λάθος, στην πραγματικότητα το παρακάτω είναι μέρος του
πίνακα συμμόρφωσης.

> "Αποφυγή χρήση Flash, Silverlight ή αντίστοιχης τεχνολογίας με στόχο την μέγιστη
> συμβατότητα των σελίδων σε smart tablet / phones συσκευές. Όπου
> απαιτείται για την
> πρόσβαση και την αξιοποίηση της πλήρους λειτουργικότητας της
> Διαδικτυακής Πύλης πλούσιο
> περιεχόμενο (rich content) ή/και πλούσιες δυνατότητες διάδρασης (rich clients)"

Αυτό που λέει στην αρχή είναι:

"Ως κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας του παρόντος Έργου κρίνονται οι ακόλουθοι:
1. Το παρόν έργο δεν αφορά απλά σε προμήθεια commercial off-the-self
λογισμικού, το οποίο
πρέπει να παραμετροποιηθεί. Προϋπόθεση επιτυχίας αποτελεί η κατανόηση από τον
υποψήφιο ανάδοχο ότι, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι το έργο
περιλαμβάνει μία μεγάλη
επένδυση σε λογισμικό και συναφείς υπηρεσίες ανάπτυξης, παραμετροποίησης και
υλοποίησης, η επιτυχία του πρόκειται να κριθεί από τον βαθμό στον οποίο θα
εξασφαλίσει την επιχειρησιακή ικανότητα που χρειάζεται για την παροχή των
προδιαγεγραμμένων ψηφιακών Υπηρεσιών στην κλίμακα και ποιότητα που
απαιτείται. Οι
δραστηριότητες που απαιτούνται δύναται να περιλαμβάνουν αλλαγές σε υφιστάμενες
διαδικασίες, κουλτούρα και οργάνωση, οι οποίες σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές
προκλήσεις καθιστούν το έργο εξαιρετικά πολύπλοκο."

Φαντάζομαι ότι αυτό εννοεί ότι δε θέλει απλά "μεταπωλητές" αλλά κάποιον ανάδοχο
που θα φτιάξει πραγματικά μια λειτουργική υπηρεσία η οποία θα χρησιμοποιείται
(και από τους πολίτες και από τους εμπλεκόμενους φορείς). Επίσης ζητούν την
απαραίτητη εκπαίδευση ώστε να μπορούν να κάνουν περαιτέρω βελτιώσεις
σε διαδικασίες κλπ μόνοι τους.

Όντως μου φαίνεται μεγάλη πρόκληση αυτό και μεγάλη ευκαιρία για μια κοινοπραξία
ΕΛ/ΛΑΚ εταιρειών να πάρει το έργο και να το φτιάξει όπως πρέπει.

Χαιρετισμούς,
Παντελής