ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Νέα διαβούλευση για λογισμικό

  • Subject: Re: Νέα διαβούλευση για λογισμικό
  • From: Stefanos Kouzof <kouzof [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Wed, 19 Dec 2012 12:54:23 +0200
Υπάρχουν έτοιμες λύσεις και σε open source λογισμικό, και μάλιστα που
στοχεύουν σε κυβερνήσεις. Ενδεικτικά, αυτό το χρησιμοποιεί η Γαλλική
κυβέρνηση: http://www.bonitasoft.com/

Επίσης, ξέρω εταιρείες στην Ινδία που ασχολούνται αποκλειστικά με
enterprise open source (Pentaho, Alfresco, Liferay κλπ), έχουν εμπειρία σε
μεγάλα έργα και παίρνουνε έργα outsourcing, με τιμές 25-40 USD/ώρα. Δηλαδή
υπάρχει και έμπειρος κόσμος εκτός Ελλάδας που μπορεί να το κάνει, αν δεν
υπάρχει σημαντική εγχώρια εμπειρία.

Η διαβούλευση λήγει στις 28 Δεκεμβρίου. 8 εκ ευρώ. Απίστευτο ε;

Στέφανος

2012/12/19 Pantelis Koukousoulas <pktoss [ at ] gmail [ dot ] com>

> καλύπτει
> όσοι
> και
>
> Μεταφέρω τη συζήτηση στην open-source που νομίζω είναι πιο αρμόδια
> για το ζήτημα και είναι λιγότερο πιθανό να ακουστούν διαμαρτυρίες.
>
> Νομίζω αυτό το έργο είχε συζητηθεί και παλιότερα. Πάντως αυτή τη φορά
> χρησιμοποιείται το opengov.gr για τη διαβούλευση που είναι ένα βήμα
> προς τη σωστή κατεύθυνση, μακάρι να συνεχίσει αυτή η τάση και να
> οδηγηθούμε σε πιο "ανοιχτά" έργα από εδώ κι εμπρός και όχι μόνο
> ανακοινώσεις τελευταίας στιγμής :)

> [...]

-Moiazoun myrmigia oi anthropoi..
-Myrmigia einai kyrie mou, den apogeiothikame akoma!