ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

  • Subject: Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
  • From: Nikos Zaharioudakis <nzahar [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 25 Apr 2013 09:49:45 +0300
Καλημερά σε όλους.

Πάντως αν έβγαινε ένας οργανισμός / εταιρία που θα αναλάμβανε να κάνει
αυτήν την δουλειά της σημανσης δηλαδή με ένα rest API δεν θα με πείραζε
έστω και να την πληρώσω αν δεν το έκανε το υπουργείο οικονομικών για άλους
τους πολίτες / εταιρίες.
Γιατί δηλαδή πρέπει να χαλάσω ως πoλίτης και άλλα resources για να κάνω την
δική τους (κατά την γνώμη μου υπερβολική ) υλοποίηση ?

Νίκος

Zaharioudakis Nikos, RHC{E, VA, X, I}, VCP(4,5},VCI, Mentor VCI, Zimbra
Instructor
https://www.redhat.com/wapps/training/certification/verify.html?certNumber=100-001-262
+30 694 720 40 63
http://zimbra.wikidot.com/zimbra-installations-in-greece

Στις 25 Απριλίου 2013 - 12:28 π.μ., ο χρήστης Theodoros G. Karounos <
karounos [ at ] eellak [ dot ] gr> έγραψε: