ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ

  • Subject: Re: [Greeklug] ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ
  • From: John Proios <john [ at ] snigel [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 25 Apr 2013 10:23:29 +0300
Άν και πήρε παράταση η εφαρμογή της διαδικασίας (1/1/2014), θα μπορούσε να γίνει και αυτό που λές Νίκο αλλά πάλι κάποιος θα έπρεπε να φτιάξει τον κώδικα που θα διαβάζει τα αρχεία a,b,c και αναρωτιόμαστε πιό είναι το τόσο σπουδαίο σε αυτό ?

Καλός ή κακός οι νόμοι ψηφίζονται από την βουλή και καλά είναι να εφαρμόζονται από όλους αλλά ο τρόπος που πρέπει να εφαρμοστούν διακρίνει κάποιους σε περιθωριακούς να το πω ; σε λαμόγια να το πώ ; δεν ξέρω σε τι μας θεωρούν δηλαδή (τους χρήστες του open source).

Στις 25/04/2013 09:49 πμ, ο/η Nikos Zaharioudakis έγραψε:
Καλημερά σε όλους.

Πάντως αν έβγαινε ένας οργανισμός / εταιρία που θα αναλάμβανε να κάνει
αυτήν την δουλειά της σημανσης δηλαδή με ένα rest API δεν θα με πείραζε
έστω και να την πληρώσω αν δεν το έκανε το υπουργείο οικονομικών για
άλους τους πολίτες / εταιρίες.
Γιατί δηλαδή πρέπει να χαλάσω ως πoλίτης και άλλα resources για να κάνω
την δική τους (κατά την γνώμη μου υπερβολική ) υλοποίηση ?

Νίκος