ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

  • Subject: Re: Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη
  • From: "Eleni Maria S." <elene [ dot ] mst [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 13 May 2014 00:46:43 +0300

On 12/05/2014 11:40 μμ, Panagiotis Kranidiotis wrote:
Καλησπέρα σε όλους

Με τους περισσότερους από εσάς έχουμε μιλήσει αρκετές φορές , με πολλούς
από εσάς γνωριζόμαστε προσωπικά. Για αυτό το λόγο θεωρώ ότι η αποστολή
αυτού του mail αν και δεν είναι τεχνικό μας ενδιαφέρει όλους ως κοινότητα.
δηλαδή, επειδή κάποια μέλη της λίστας σου έχουν ξαναμιλήσει θεωρείς ότι μας ενδιαφέρει ένα μη τεχνικό mail τελείως άσχετο με open source;

Είμαι ο Παναγιώτης ο Κρανιδιώτης για όσους δεν με ξέρετε και κατεβαίνω
υποψήφιος στον Συνδυασμό του Γιώργου Καμίνη στην Αθήνα. Ασχολούμε με τον
χώρο του Ελεύθερου Λογισμικού πάνω από μια δεκαετία έχοντας διατελέσει
(για κάποιους επιτυχημένα για κάποιους άλλους όχι) Αντιπρόεδρος του
HELLUG για 2 χρόνια. Είχα την τιμή τότε να παρευθρεθώ στην επιτροπή
οικονομικών υποθέσεων της Βουλής για την συμφωνία με την Microsoft
εκπροσωπόντας τις απόψεις του δικού μας χώρου για το θέμα. Εξακολουθώ
και ασχολούμε με θέματα ανοικτότητας ώς επιστημονικός συνεργάτης της
ΕΛΛΑΚ μέχρι και σήμερα.

συγχαρητήρια για το βιογραφικό σου, που είναι επίσης άσχετο με το open source, αλλά όσοι δε σε ξέρουμε δεν γραφτήκαμε στη λίστα για να χαζεύουμε τα επιτεύγματά σου, αλλά για να συζητάμε τεχνικά θέματα για το open source. αν ψάχνεις δουλειά, καλύτερα να τα βάλεις στο linkedin.

Πήρα την απόφαση να κατέβω για υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο
της Αθήνας με τον συνδυασμό του Γιώργου Καμίνης Δικαίωμα στην Πόλη.
Είναι εκ των ουκ ανευ ότι σε περίπτωση εκλογής μου τα θέματα
ανοικτότητας είτε αυτά αφορούν το λογισμικό είτε τα δεδομένα και το
ανοικτό υλικό θα είναι προτεραιότητα όπως ήταν όλα αυτά τα χρόνια.

σκασίλα μας; ουτε στο δήμο σου μένουμε ούτε θα μας ενδιέφερες αν μέναμε, για OPEN SOURCE κώδικα ή προγράμματα έχεις κάτι να πεις τελικά ή μόνο φυλλάδια μοιράζεις;

Επισυνάπτω το προεκλογικό μου φυλλάδιο με στοιχεία για το ποιός είμαι
και τι θέλω να κάνω. Θα χαρώ πολύ όσοι ψηφίζετε Αθήνα να με τιμήσετε με
την ψήφο σας όπως και όποιος άλλος πιστεύετε ότι θα ήθελε να στηρίξει
μια υποψηφιότητα σαν την δική μου. Είμαι στην διάθεσή σας για ότι
χρειαστείτε.

Ah nice, γιατί δε μας έφτανε ο προηγούμενος spammer. Μέτρα όσους θα συνεχίσουν να παραμένουν γραμμένοι στη λίστα όταν θα τελειώσετε τον προεκλογικό σας αγώνα να μάθεις πόσες ψήφους θα πάρεις. Τυχερός θα σαι αν είναι πάνω από 5 μαζί με τη δική σου.

ΥΓ. Να υπενθυμίσω ότι στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας κατεβαίνει
επίσης ένας "δικός μας" άνθρωπος ο Στέφανος ο Κουζόφ με τον συνδυσμό
Πολίτες Μπροστά της Νιόβης Παυλίδου. Αξίζει για όσους ψηφίζουν εκεί να
στηρίξουν τον Στέφανο.

https://www.facebook.com/StefanosKouzofRCM

Αυτό τον τραγικό τύπο που έστειλε 15 φορές το spam του στις λίστες και μετά άλλα 15 mail εξηγήσεις δε χρειάζεται να μας τον ξανασπαμμάρεις, τα κατάφερε να μας σπάσει τα νεύρα και μόνος του.

Σάπιοι.