ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Κρανιδιώτης Παναγιώτης Υποψήφιος Δ. Συμβουλος Καμίνη

Εγώ κάνω απλά υπομονή
8 και μία ακόμη

Στις 16.05.2014 12:44, Sophoklis Goumas έγραψε:

Σκοπός της πολιτικής είναι ο συντονισμός των ομάδων ενδιαφέροντος που τελικά εκφράζει. Το open είναι μια καθαρά πολιτική άποψη και από τις ελάχιστες που προσωπικά με αφορούν, οπότε αν το thread δεν είναι on topic τότε δεν ξέρω τί
είναι.

Είναι και SPAM είναι και out-of-scope SPAM.
Διότι δεν νομίζω όλοι οι εγγραγραμμένοι χρήστες να ψηφίζουν
είτε στον Δήμο Αθηναίων είτε στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
( Όχι πως κάτι τέτοιο θα δικαιολογούνταν σε κάποιον που πολιτεύεται
στις εθνικές εκλογές αφού δεν ψηφίζουν όλοι οι χρήστες στην Ελλάδα
αλλά και που και πάλι είναι SPAM. )

Όπως επίσης υπάρχουν και άλλοι ενασχολούμενοι με παρεμφερείς
ή και με αυτές τις ομάδες ενδιαφέροντος που πολιτεύονται
αλλά δεν ακολουθούν αυτές τις τακτικές.

Σοφοκλής