ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: open δεδομένα υποψηφίων

Αλέξη καλημέρα,

σχετικά με τα οικονομικά τουλάχιστον σε ότι αφορά τον Καμινη όσοι έχουν
όποια έξοδα τα δίνουμε συγκεντρωτικά στον συνδυασμό να τα ανεβάσουν
γιατί όπως καταλαβαίνεις είναι ένα overhead. Η διαδικασία είναι και
αρκετά περίπλοκη και αρκετά χρονοβόρα (πληρωμές μέσω συγκεκριμένου
τραπεζικού λογαριασμού, μεταφορές εμβασμάτων κλπ)

πάντως αν θες την γνώμη μου αυτό αφορά τους "επαγγελματίες" της
πολιτικής και όχι κάποιους σαν και εμάς που κατεβαίνουμε με αξιώσεις μεν
αλλά δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί. Προσωπικά το κόστος μέχρι τώρα
της προεκλογικής καμπάνιας είναι γύρω στα 200 - 300 ευρώ από
αυτοχρηματοδότηση για κάρτες και φυλλάδια.

Σχετικά με τον Στέφανο είναι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.