ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: open δεδομένα υποψηφίων

Αλέξη,

Οι δαπάνες των συνδυασμών δεν υπάρχουν πουθενά γιατί είναι σε ..χαρτί, και
με τα χρόνια έχουν γίνει όλο και πιο γραφειοκρατικές: Έπρεπε να ανοίξω
ειδικό τραπεζικό λογαριασμό υποψηφίου, και για να δώσω τη συμβολή μου στον
συνδυασμό, μου ζητούσαν ειδική *εξουσιοδότηση* ακόμη και για μεταφορά μέσω
web banking! - αφήστε πόσες φορές ζητούσαν ΑΦΜ, ΑΔΤ, υπογραφές κλπ. Επίσης,
ενώ ο συνδυασμός πρέπει να πληρώνει ΛΟΓΙΣΤΗ για να καταχωρεί on-line
άχρηστα στοιχεία και να παίρνει εγκρίσεις σε χρόνο ..dt αλλιώς κάηκες, τα
πράγματα είναι έτσι φτιαγμένα που ελέγξιμο on-line δεν υπάρχει σχεδόν
τίποτα.
Δηλαδή σήμερα, για να κατέβεις σε εκλογές χρειάζεσαι σχεδόν την οργάνωση
μιας εταιρείας (ΑΦΜ, έδρα, τηλέφωνο κλπ), απλά και μόνο για να υποβαλεις
υποψηφιότητα. Και καθώς στο συνδυασμό κανένας δεν είναι επαγγελματίας
πολιτικός, και δεν υπάρχει το προσωπικό ..βουλευτικό γραφείο (όπως πχ οι
υποψήφιοι-βουλευτές), τα πράγματα ήταν (και είναι) δύσκολα αν θες να είσαι
υποψήφιος, πόσο μάλλον αν θες και διαφάνεια.

Πάντως, το βασικό κόστος σε Δήμο είναι 50 ευρώ παράβολο, ενώ σε Περιφέρεια
150 ευρώ παράβολο - χωρίς αιτία (food for thought). Αυτά ο υποψήφιος τα
πληρώνει μόνος του, εκτός αν υποστηρίζεσαι από μεγάλο κόμμα οπότε στα
πληρώνει αυτό (ξανά food for thought). Παράδειγμα: Στους "Πολίτες Μπροστά"
ο κάθε υποψήφιος δίνει πέρα από το παράβολο και άλλα 150 ευρώ για συμμετοχή
στα έξοδα του συνδυασμού (τηλέφωνα, internet, ενοικια γραφείου κλπ). Τέλος,
οι κάρτες μου είναι ..χορηγία φίλου τυπογράφου. Χρηματικές χορηγίες απλά
δεν παίζουν. Tα υπόλοιπα έξοδα είναι καθαρά στη διακριτική ευχέρεια του
κάθε υποψηφίου.

Αυτές είναι όλες οι προεκλογικές μου δαπάνες. Αν σας φαίνεται ότι το
σύστημα είναι φτιαγμένο για να λειτουργεί με πολυπληθή οργάνωση και "μαύρο"
πολιτικό χρήμα, έχετε δίκιο.

Στέφανος

Δεν με βρήκες γιατί δεν υπάρχει κεντρικό site που να αναφέρει τους
υποψηφίους ή/και προγράμματα τους, και αυτό *δεν* είναι τυχαίο.
Ενδεικτικά, ούτε ο χρόνος των κομμάτων στην τηλεόραση είναι αναλογικός του
ποσοστού τους.Σχετικά έχει αναφερθεί μέχρι και ο αρχηγός του τρίτου σε
μέγεθος ευρωπαϊκού κόμματος:
http://www.skai.gr/news/politics/article/257495/verhofstadt-ta-ellinika-sustimika-mme-fimonoun-tis-gefures-drasi-dimiourgia-xana-/