ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Ζευς, για Όλες τις Εκλογές; - [Re]: Ένας "Δίας", σντί για "Ζευς";

  • Subject: Ζευς, για Όλες τις Εκλογές; - [Re]: Ένας "Δίας", σντί για "Ζευς";
  • From: <pez [ at ] floss [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 17 Dec 2013 20:10:29 +0200
| From...: Dimitrios Kalogeras dkalog [ at ] gmail [ dot ] com
| To.....: privacy [ at ] ellak [ dot ] gr
| Sent...: Monday, December 16, 2013 3:48 PM
| Subject: Re: Ένας "Δίας", σντί για "Ζευς";
|
| ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
| αλλα αφήνει μικρό κενό  θα έλεγα για την ακεραιότητα του
| λογισμικού (i.e. browser) του χρήστη..οτι και εάν σημαίνει
| αυτό.. (οταν ο χρήστης το εμπιστεύεται π.χ για να κάνει
| ηλ/κες συναλλαγές με τις τράπεζες ή με το ίδιο το κράτος για
| την συμπλήρωση π.χ της φορ/κης δήλωσης) το θέμα έχει
| συνεκτιμηθεί συνολικά..

> [...]

- Μάλιστα.

  Η τελευταία παρατήρησή σας, περί τραπεζικών και εφοριακών
  συναλλαγών, ήταν αυτή που μου θύμισε και τα υπόλοιπα που
  έπρεπε να σας αναφέρω, ήτοι:

4 Η επιλογή μεταξύ των δύο 2 τεχνικών ταυτοποίησης
 (ακριβέστερα: αυξημένης δυνατότητας ταυτοποίησης) του
  ψηφοφόρου:

  (α) αποστολή με ανοικτό email του κωδικού του για την
      ψηφοφορία και μαζί με αυτόν το link για την ψηφοφορία

  (β) αποστολή με ανοικτό email του link για την αποστολή στο
      προσωπικό τηλέφωνο του ψηφοφόρου ενός SMS με τον κωδικό
      του για την ψηφοφορία

  δεν είναι βέβαια μια εναλλακτική επιλογή, καθότι εναλλακτική
  επιλογή σημαίνει επιλογή μεταξύ δύο 2 ισοδυνάμων τεχνικών
 (αυξημένης δυνατότητας) ταυτοποίησης του ψηφοφόρου, αφού
  εδώ έχουμε, αντιστοίχως:

 (α') έναν 1 και μόνον ένα 1 δρόμο/μέσον (αυξημένης
      δυνατότητας) ταυτοποίησης:

      μόνον το διαδίκτυο

 (β') δύο 2 διαφορετικούς και ιδίως ανεξάρτητους μεταξύ τους
      δρόμους/μέσα  (αυξημένης δυνατότητας) ταυτοποίησης:

      το διαδίκτυο και την τηλεφωνία,

   ή αλλιώς, έχουμε αντιστοίχως:

 (Α)  (αυξημένη δυνατότητα) ταυτοποίησης

 (Β)  (αυξημένη δυνατότητα) ταυτοποίησης
      (αυξημένη δυνατότητα) ταυτοποίησης
       =
      (αυξημένη δυνατότητα) ταυτοποίησης στο τετράγωνο,

  δηλαδή μια τετραγωνική υπεροχή που δεν μπορεί φυσικά να την
  υπερκεράσει το επιχείρημα της ευκολίας του ψηφοφόρου:

 "Να πατάει μόνον ένα κουμπί",

  δίκην, δηλαδή, διαδικτυακής "ψηφοφορίας" με την καταγραφή
  - το ολιγότερον - της ip διευθύνσεως του "ψηφοφόρου", σε
  ζητήματα του τύπου, ας πούμε: "τι σας αρέσει πιο πολύ".

  Ούτε, πολύ-πολύ-πολύ περισσότερον, μπορεί να την υπερκεράσει
  το επιχείρημα:

 "Αν κάποιος σου κλέψει τον κωδικό - και ο ύποπτος δεν είναι
  καθόλου, όπως λέτε, ένας, αλλά μπορεί να είναι
  *ο οποιοσδήποτε* που έχει πρόσβαση σε κάθε ενδιάμεσο
  υπολογιστή που αποθηκεύει το email ή και *ο οποιοσδήποτε*
  που υποκλέπτει τα διακινούμενα δεδομένα - και ψηφίσει αντί
  για εσένα, τότε θα το μάθεις πως κάποιος άλλος ψήφισε αντί
  για εσένα από το email που αμέσως θα σου στείλει το σύστημα",

  για να κάνεις τότε τι; Να υποβάλεις ένσταση στην Εφορευτική
  Επιτροπή; Για να γίνει μετά τι; Να αποφασίσει η Εφορευτική
  Επιτροπή τι; Αν λες την αλήθεια; Κι αν αποφασίσει πως δεν
  κάνει δεκτή την ένστασή σου, τι θα κάνεις τότε; Που να πας;
  Να προσφύγεις στο Διοικητικό Εφετείο ή στο Συμβούλιο της
  Επικρατείας, να πληρώσεις για την προσφυγή, και να
  περιμένεις να εκδικασθεί η υπόθεση. Πότε;

  Κοιτάξτε λοιπόν, σας παρακαλώ πολύ, ξανά, και την φορά αυτή
  λίγο πιο προσεκτικά, τον παραλληλισμό της αποστολής του
  κωδικού με ανοικτό email, με την αποστολή με ανοικτό email
  των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας :

  Αν η τράπεζα σας, σάς στείλει ένα email που θα σας λέει πως
  σηκώσατε - κάποιος άλλος, εννοείται, αντί για εσάς - τις
  όποιες, όσες, όλες καταθέσεις σας, αυτό δεν βλέπω με ποιον
  τρόπο θα σας βοηθήσει να πάρετε πίσω τα κλεμμένα.

5 Κι ας μην υποτιμούμε καθόλου, μα καθόλου, την διαφήμιση του
  προϊόντος. Το αντίθετο μάλιστα. Διότι:

  Οι αναφορές σας στην εμπιστοσύνη που επεδείχθη σε:

  "120 ψηφοφορίες, από 12,000 ψηφοφόρους",

  σε συνδυασμό με το σχόλιό σας:

  "τα μέλη δεπ είναι λίγα",

  είναι μια καθαρή, πεντακάθαρη, διαφήμιση. Κλιμακωτή. Καθότι,
  όταν αύριο το προϊόν θα προταθεί για τις δημοτικές,
  νομαρχιακές, και -γιατί όχι;- τις εθνικές εκλογές, το
  αντίστοιχο, κλιμακωτά αφοπλιστικό, επιχείρημα ποιο θα είναι;

 "Μα, αφού το δοκιμάσανε ήδη στις εκλογές τους τα 12,000 μέλη
  δεπ των πανεπιστημίων μας, κι αυτοί, κατά τεκμήριο, ξέρουν
  καλύτερα από όλους μας τι κάνουν".

  Με εκτίμηση,

  Πέτρος Ζιμουρτόπουλος