ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Το OpenKM δεν φορτώνει το Scriptum δεν κάνει login (Cannot build JAXB context)

  • Subject: Re: Το OpenKM δεν φορτώνει το Scriptum δεν κάνει login (Cannot build JAXB context)
  • From: Yannis Panagis <ypanagis [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Mon, 8 Aug 2011 11:53:58 +0300
Καλημέρα,

*Εξυπακούεται *ότι τις οδηγίες τις ακολούθησα αλλά είχα το πρόβλημα που
περιέγραψα... Τέλος πάντων, τα ξαναέκανα όλα από την αρχή, οι βάσεις
δημιουργούνται στη MySQL και πάλι όμως πέφτω στο ίδιο error. Το logfile του
jboss βγάζει

2011-08-08 09:35:28,625 ERROR [org.jboss.deployment.MainDeployer] Could not
start deployment: file:/E:/
scriptumv1.0-jboss-4.2.3.GA/server/default/deploy/OpenKM.war
java.lang.IllegalStateException: Cannot build JAXB context
    at
org.jboss.ws.metadata.builder.jaxws.JAXWSMetaDataBuilder.createJAXBContext(JAXWSMetaDataBuilder.java:955)
    at
org.jboss.ws.metadata.builder.jaxws.JAXWSWebServiceMetaDataBuilder.buildWebServiceMetaData(JAXWSWebServiceMetaDataBuilder.java:156)

Το http://localhost:8080/openkm βγάζει error 404 και στο
http://localhost:8080/eProtocol/ Η φόρμα ανοίγει κανονικά αλλά δεν κάνει
login.

Στέλνω και ένα logfile αν έχει κανείς χρόνο ας βοηθήσει!!! Καλή συνέχεια σε
όλους...

ΥΓ: Ο JBoss παραπονιόταν ότι δεν έβρισκε το JAVA_HOME, ενώ Java είναι
κανονικά εγκατεστημένη (jdk 1.7.0). To προσέθεσα σαν μεταβλητή περιβάλλοντος
και ξανασήκωσα το server τα αποτελέσματα πάλι είναι αυτά που περιγράφω

Γιάννης